coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش سریال سندمن (The Sandman) نتفلیکس [+تریلر و بازیگران]

تاریخ پخش سریال سندمن (The Sandman) نتفلیکس به همراه تریلر و اسامی بازیگران آن در جریان رویداد تودوم‌‌ مشخص شده است. با ما باشید.

سریال سندمن (The Sandman) که براساس مجموعه کمیکی با همین عنوان تولید شده است، به تازگی در رویداد تودوم نتفلیکس تریلر و اسامی بازیگرانش مشخص شده بود.

تاریخ پخش سریال سندمن

سریال The Sandman که طبق مجموعه کمیک بوکی با همین عنوان از دی‌سی و نیل گیمن تولید گشته، زمان طولانی را جهت تولید گذرانده است. ویدیو منتشر شده به وسیله‌ی نتفلیکس بسیار کوتاه و مختصر بوده است ولی کاراکتر اصلی آن به نام‌ Dream با بازی تام استوریج برای نخستین بار به هواداران معرفی گردیده است.

افزون بر استوریج، در این سریال بازیگران دیگری شامل گوئندولین کریستی، کربی هوول باپتست و میسون الکساندر پارک به ترتیب در نقش‌های لوسیفر، دث (Death) و دیزایر (Desire) حضور خواهند داشت. نتفلیکس علاوه بر این، پوستر رسمی کاراکترهای سریال را منتشر نموده است.

تاریخ پخش سریال سندمن

طی چندین سال سریال The Sandman در حال توسعه بوده است و نتفلیکس نیز ساخت آن را در سال ۲۰۱۹ با همکاری برادران وارنر (مالکان دی‌سی) به طور رسمی اعلام نمود.

اما داستان این سریال چیست؟ داستان بر این روایت است که در سال ۱۹۱۶ کاراکتر اصلی داستان تحت عنوان Dream پادشاه داستان‌ها و یکی از هفت اندلس، اسیر خواهد شد و پس از سالیان سال، در جهان کنونی در سال ۲۰۲۱ موفق به فرار گردیده تا باری دیگر پادشاهی خود را به دست آورد. تریلر این سریال را در ادامه ببینید:

و در آخر این سریال چه زمانی پخش خواهد شد؟ واقعیت این است که نتفلیکس تاریخ پخش این سریال را تاکنون اعلام ننموده است و باید منتظر اعلام رسمی نتفلیکس در آینده بمانیم. به هر حال احتمالا زمان پخش آن زیاد دور نباشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال سندمن (The Sandman) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر