coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ پخش سریال The Last Of Us (آخرین ما) مشخص شد

از آن جایی که  هنوز فیلمبرداری سریال آخرین ما در کانادا به پایان نرسیده، به صورت رسمی مشخص شد که تاریخ پخش سریال The Last Of Us در سال 2023 است.

کیسی بلویز، مدیر تولید محتوا در شبکه HBO درباره تاریخ پخش سریال The Last Of Us گفته که در سال 2022 امکان پخش این سریال وجود ندارد.

به گفته منابع مختلف در حال حاضر در کانادا همچنان در حال فیلمبرداری این سریال هستند. میتوان تصور کرد که سال 2023 همان زمانی است که این سریال پخش می شود.  کریگ مازن (سازنده مینی سریال چرنوبیل) و نیل دراکمن (سازنده سری بازی THE LAST OF US) که به عنوان تهیه کننده و نویسنده اصلی هستند.

تاریخ پخش سریال The Last Of Us

در ساخت سریال آخرین ما استدیو و شرکت‌های مختلفی فعالیت کردند. سونی پیکچرز (SONY Pictures)، شبکه HBO، استدیو بازی سازی ناتی داگ و همچنین استدیو PlayStation Production برای ساخت این سریال باهم همکاری کردند.

سریال Last of Us بر پایه یک بازی ویدئویی به همین نام ساخته شده است. این سریال ساخته Neil Druckmann و Craig Mazin است. ژانر آن داستان های آخر الزمانی بوده و قرار است در 10 قسمت منتشر شود.

سریال The last of us

بازیگران این سریال پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، ماری بارتلت، کان اونیل و آنا تورو  هستند. زبان اصلی این سریال انگلیسی و کشور سازنده آن آمریکا بوده و توزیع کننده اصلی آن Warner Media است. موسیقی‌های این سریال ساخته گوستاوو سانتائولایا آهنگساز آرژانتینی بوده که موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. او موسیقی فیلم‌های مشهوری چون بابل را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ پخش سریال آخرین ما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر