coinex
راهنمای خرید تکراتو

OPPO Find X5 Pro و Find X5 با قابلیت پشتیبانی شارژ بی‌سیم 15 واتی معرفی شدند

اوپو با ارائه گواهی WPC از پایگاه برق بی‌سیم مدعی می‌شود که دو گوشی پرچم‌دار خود، Find X5 Pro و Find X5 از شارژ بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند.

Find X5 Pro و Find X5 دو گوشی هوشمند پرچم‌دار آینده تا کمتر از دو روز دیگر یعنی در 24 فوریه (5 اسفند) در بازار چین عرضه خواهد‌شد. اوپو این دو گوشی را در کنار سایر محصولات خود مانند هدفون‌های Enco X2 TWS و تبلت OPPO Pad در رویداد بزرگ خود، در ساعت 7 عصر به وقت محلی به بازار عرضه خواهد‌کرد.

اکنون قبل از مراسم راه‌اندازی، Find X5 Pro با شماره مدل CPH2305 و Find X5 با رنگ وانیلی با شماره مدل CPH2307 گواهی پایگاه داده کنسرسیوم برق بی‌سیم (WPC) به خود اختصاص دادند. طبق این گواهی، این گوشی‌ها از سرعت شارژ بی‌سیم 15 وات Qi پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از OPPO Find X5 Pro با شارژر بی‌سیم

با توجه به خبر‌هایی که تا کنون درباره Find X5 Pro گفته شده‌است این گوشی از صفحه‌نمایش 6.7 اینچی و AMOLED 2K بهره می‌برد و به تکنولوژی LTPO 2.0 مجهز شده است. همچنین از 10 بیت HDR پشتیبانی می‌کند و حداکثر نرخ نوسازی آن 120 هرتز است. نمایشگر Find X5 Pro دارای حسگر اثر‌انگشت درون صفحه‌ای است و محافظ Corning Gorilla Glass Victus را ارائه می‌کند.

Find X5 Pro

این گوشی به عنوان بهترین گوشی اوپو به اسنپدراگون 8 نسل 1 که با مودم 5G ارائه می‌شود و از WiFi 6E، بلوتوث 5.2 و NFC پشتیبانی می کند. این دستگاه ، تنها در یک نسخه با 12 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 بدون پشتیبانی از کارت حافظه در اروپا ارائه می‌شود.

گفته می‌شود گوشی هوشمند Find X5 Pro از باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت بهره می‌برد و نیز شارژسریع 80 واتی را پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه دارای حفاظت IP68 در برابر آب و مسافت است.

ماژول دوربین آن شامل دو سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 برای دوربین های اصلی و لنز‌واید و یک لنز 13 مگاپیکسلی  تله فوتو با دیافراگم F/2.4 است که قابلیت زوم هیبریدی 5 برابری و زوم دیجیتال 20 برابری را دارد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دستگاه از سنسور IMX709 سونی با دیافراگم F/2.4 و میدان دید 90 درجه بهره می‌برد.

Find X5 Pro دارای NPU جدید MariSilicon X Imaging برای پردازش تصویر و برنامه‌ها و پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است. علاوه بر این، دوربین های OPPO Find X5 Pro با همکاری Hasselblad توسعه یافته‌اند و احتمالاً تنظیمات سفارشی خود را که قبلاً در دستگاه های پرچمدار OnePlus شاهد آن بودیم، ارائه می دهند.

نظر شما درباره مشخصات اوپو Find X5 و Find X5 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

نظر شما در خصوص گوشی OPPO Find X5 Pro چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر