coinex
راهنمای خرید تکراتو

پوکو F4 5G تاییدیه NBTC را دریافت کرد که از راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد

پوکو قصد دارد گوشی دیگری از سری F را راه‌اندازی کند و این گوشی احتمالا همان پوکو F4 5G است. گوشی جدید پوکو اخیرا در پلتفرم NBTC دیده شده که نشان می‌دهد در آینده نزدیک باید منتظر رونمایی از آن باشیم.

این گوشی پیش از این در پلتفرم‌های دیگری همچون گیک‌بنچ و FCC نیز دیده شده بود و مدت‌هاست که شایعه راه‌اندازی آن بر سر زبان‌ها افتاده است. دیده شدن POCO F4 5G در پلتفرم NBTC تایلند هم تایید می‌کند که گوشی دیگری از این خانواده در راه است.

پوکو اف 4 5 جی احتمالا در مرحله اول در چین راه‌اندازی می‌شود و سپس در سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات پوکو F4 5G

اطلاعات فاش شده از مشخصات POCO F4 5G در گیک‌بنچ نشان می‌دهند که این گوشی به سیستم روی تراشه اسنپدراگون با قابلیت اتصال به شبکه 5G، رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 مجهز شده است.

پوکو F4 5G تاییدیه NBTC را دریافت کرد که از راه‌اندازی آن در آینده نزدیک خبر می‌دهد

حالا این گوشی با همین شماره مدل در NBTC نیز دیده شده است. گفته می‌شود که تراشه پوکو اف 4 5 جی همان پردازنده اسنپدراگون 870 است که از پردازشگر گرافیکی 650 بهره می‌برد. همچنین انتظار داریم که این گوشی به غیر از رم 8 گیگابایتی، در نسخه‌های متنوع رم در بازارها عرضه شود.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن بودند که پوکو F4 5G احتمالا در بازارهای مختلف با اسم‌های متفاوتی راه‌اندازی می‌شود. انتظار داریم که این گوشی در بازار جهانی با اسم رسمی Redmi K40S کار خود را آغاز کند.

برخی شایعات مدعی هستند که این گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 67 واتی مجهز می‌شود. علاوه بر این، باید انتظار داشته باشیم که پوکو اف 4 5 جی در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دیده شدن POCO F4 5G در NBTC چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر