coinex
راهنمای خرید تکراتو

ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد [آپدیت: اپلیکیشن ثبت نام منتشر شد]

طبق تاریخی که پیش از این نیز اعلام شده بود، امروز 17 فروردین ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد. اما نحوه عضویت در سندباد چگونه است؟ برای اطلاع از جزییات این موضوع، در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سندباد ثبت‌نام راننده‌هایش را آغاز کرد. این سامانه حمل و نقل آنلاین با وعده‌های جذاب برای رانندگان پا به عرصه گذاشته و از امروز (17 فروردین) ثبت‌نام رانندگان متقاضی را شروع کرده است. در ادامه این نوشتار در مورد نحوه عضویت در سندباد صحبت خواهیم کرد.

ثبت نام رانندگان سندباد

پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایطی که سندباد برای رانندگانش در نظر گرفته، افراد زیادی برای ثبت نام اقدام کنند. شرایط ویژه سندباد شامل بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان و تمام اعضای خانواده آنها و همچنین ثبت‌نام رایگان است.

ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد ؛ نحوه عضویت در سندباد چگونه است؟

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک کنید!

نمایی از اپلیکیشن سندباد
نمایی از اپلیکیشن سندباد

کاربران بسیاری در طول چندروز گذشته از عدم پاسخگویی این پتلفرم به درخواست ثبت نام رانندگان گفته‌اند. پیگیری‌های تکراتو در این خصوص هنوز با پاسخی از سوی سندباد همراه نبوده است. گزارش بیشتر را در خبر زیر دنیال کنید:

بیشتر بخوانیدکاربران تکراتو از عدم پاسخ گویی سندباد به درخواست ثبت نام رانندگان می‌گویند

آیا سندباد رقیب بزرگی برای اسنپ و تپسی خواهد شد؟

سندباد ثبت‌نام از رانندگان را آغاز کرده و انتظار بسیاری در مورد چگونگی کارکرد سندباد رو به پایان است. سندباد در حال حاضر، فقط راه ثبت‌نام اولیه برای رانندگان را اعلام کرده است. اما با توجه به مزایایی که این سامانه حمل و نقل درون شهری تازه وارد به رانندگان خود می‌دهد، انتظار می‌رود بسیاری از رانندگان اسنپ و تپسی از این دو سامانه روبرگردان شوند و به سمت سندباد بروند؛ یا به اصطلاح، به این اپلیکیشن جدید حمل و نقل درون شهری کوچ کنند.

سندباد ثبت‌نام رانندگانش را کاملا رایگان و با روشی ساده انجام می‌دهد. تبلیغات گسترده، وعده‌هایی که به رانندگان سامانه‌های حمل و نقل اینترنتی درون شهری داده می‌شود و نارضایتی رانندگان اسنپ و تپسی از شرایط کار و پایین بودن کرایه‌ها، همگی دست به دست هم خواهند داد و این احتمال را تقویت می‌کنند که افراد بسیاری برای کار در سندباد ثبت‌نام کنند.

کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ثبت نام رانندگان سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (313 نظر)

    خوش بحال مخابرات جالبه تماس میگیری بعد از هشتاد نفرکه نوبتت میشه قطع میشه درجا یخ میکنی سرکاری خوبیه

    پاسخ

    اقا چرت و پرته من ۴بار زنگ زدم هربار ۵تومن شارژم رفت رسید به نفر اول قطع شد خدا ازتون نگذره که بی وجدانا به یه مشت راننده بدبختم رحم نمیکنید اخه از ماها خوردن داره لعنت به شما

    پاسخ

    سلام من بار اول تماس گرفتم نفر ۹۰ بودم بعد از ۱۰ دقیقه نوبتم شد وپاسخ دادند حالا باید مدارک ببرم

    پاسخ

    تماس نگیرید ، ازتون فقط پول و شارژ کم میشه و آخرشم هیچ …

    پاسخ

    شما خوبید ، این که نیومده داره میتیغه با این شماره ای تماسش

    پاسخ

    از پشت خط نگه داشتن دقیقه ایی ۳۰۰ تومن پول به جیب می‌زنند و در نهایت بدون پاسخگویی ارتباط را قطع می‌کنند… اینهم یک روش متقلبانه برای خالی کردن جیب رانندگان….وگرنه چرا اینترنتی ثبت نام نمیکنند… در این ۳ روز میلیاردها تومن بابت پشت خط نگه داشتن رانندگان پول به جیب زدند… بیشتر از این فریب نخورید

    پاسخ

    الکی تماس نگیرین بعد ۹۰نفر ونیم ساعت الافی قطع میشه توافقی بین سند بادوهمراه اول که جیبتونو خالی کنن وپول تلفن بدید.

    پاسخ

    بخاطر این قطع میشه که ببینندچقدر التماس میکنی آیا بره مطعی هستی یا برعکس تابع وتوسری خور.
    هرجا تبانی همراه اول وایرانسل بااین شرکت‌ها هست جز ….چیز دیگری نیست
    ایرانسل با اسنپ یعنی یکی وتا مسول یا مسولین این استارت آپ نیادبصورتشفاف
    در تلویزیون صحبت کنه ،ونشناسیم کیه وبا
    چه هدفی آمده ثبت نام کار اشتباهی، چون
    داره بدون دختر خواستگار جمع می کنه !!!!!

    پاسخ

    سلام این چرا اینجوریه بعد از 80نفر انتظار به من که رسید با چندتا بوق ممتد ارتباط قطع شد دقیقا 21دقیقه پشت خط موندم و اخرش هیچی

    پاسخ

    متاسفانه همانطور که قبلا هم گفتم سالی که نکوست از بهارش پیداست.با شماره همراه اول تماس گرفتم بعد از یکساعت معطلی به محض اینکه نوبت می شد تلفن را قطع می کردند و ۵ بار این کار تکرار شد با ایرانسل تماس گرفتم گفتند فعلا مقدور نیست با اپلیکیشن وارد شدم بعد از ۲۰ دقیقه ثبت نام دیدم اسم شهر مشهد در تعیین نوبت برای بررسی پرونده وجود ندارد و فقط ۵ تا ۶ تا شهر وجود دارد واقعا سرکاریه. اسم یک شهر بزرگ و زواری مثل مشهد در لیست نباشه واقعا جای سوال داره

    پاسخ

    خدالعنت کنه هرکی مردم بدبخت خصوصارانندههای بیچاره راکه ماراسرکارمیگذارندگفتیم که سندبادخوبه وازاسنپ بریم به سندبادولی انگاری اسنپ بهترینشونه حداقل جایزه که بگذاره وماشرکت کنیم وبرنده بشیم فرداش درجابه حسابمون واریزمیکنندولی این سندبادازاسمش معلومه نه بادی میده نه بیمه ای تاحالاجازدقراره ازهفدههم شروع به کارکنیم باسندبی باد😄😃ولی خبری ازنه سندش ونه بادش مردم راسرکارگذاشتند

    پاسخ

    من علوم سیاسی خوندم به آرزوم رسیدم سفیر شدم
    سفیر تپسی هههههه.

    پاسخ

    لعنت خدا به عوامل زالو صفت اسنپ و تپسی…
    باید 20کیلومتر مسافر به مقصد برسونی بعد سر یه 500تومن کلی اعصابت خورد بشه بعدشم حسابت مسدود بشه…
    این بی شرفا میان منو شما رو بیمه کنن زکی خیال باطل…
    سند باد هم مث همنا هستش میبینی یه ماه کار کردی آخر ماه واست 20 روز بیمه برات واریز شده (اگه اونم واریز کنن…) پیگیر که باشی میگن کارکردت تو این ماه کم بوده.
    اگه بخواین بیمه تون کامل واریز بشه امسال1401 بایستی حداقل 5.600.000 ریال درآمد داشته باشی حال با این کرایه های زپرتی و با کمسیون بالا که کسر میشه میشه همچین درآمدی رو داشت…. مگر اینکه به جای 8ساعت16ساعت هرروز باید کار کنی…
    الهم العن الجبت و الطاغوت….

    پاسخ

    اصلاع میکنم 5.600.000تومان

    پاسخ

    والا الان زنگ زدم 97نفر جلوم بودند بعد اخرشم وصل نشد.چرا الکی مردم رو اسیر میکنید

    پاسخ

    در قبال بیمه چقدر باید کار کنیم شرایطش چجوریه

    پاسخ

    باسلام و وقت بخیر بنده راننده فعال اسنپ هستم وبا آمدن سند باد وبعلت نادیده گرفتن حق راندگان در اسنپ و تپسی مایل به همکاری در سند باد هستم و بنده چون بیمه دارم هم خودم وهم حانواده ام آیا ما بیمه نخوایم بشیم امتیازی برای ما در نظر میگیرند و حق کمیسیون چقدره . آیا مانند اسنپ و تپسی هستش یا کمتر و در ضمن امکاناتی باید به راننده ها بدن و فقط کار نخوان . مانند تاکسیهای شهری . لاستیکی . بنزینی و چیزهای دیگه باتشکر در ضمن خودروی بنده دن پلاس توربو شارژ اتومات میباشد

    پاسخ

    خدای ملت سر کار گذاشتید از نفر ۹۷ تو نوبت جوابدهی ایستادم تا شدم نفر اول شروع به زدن بوق اشغال کرد نیم ساعت الاف شدم این هم شده راهی برای درآمد مخابرات و خالی نمودن جیب کسانی که بدنبال کار هستن فقط وعده پوچ

    پاسخ

    با سلام ‌‌عزیزان این همه ساده لوح نباشید سند باد زرنگ تر از این حرف هاست سند باد رانندگان رو بیمه میکنه چون به نفع خودش هست .راننده ها این در نظر ندارن که تا وقتی که در سند باد کار میکنن .اون هم هر شرایطی که سند باد در نظر بگیره باید موظف هستن کار کنن چون بیمه میده .ت وقتی که در سند باد هستین بیمه می ریزه وقتی از سند باد در اومدین بیمه قطع میشه .پس یا باید تا آخر تو سند باد باشین یا باید خودتون بیمه بریزین .سند باد با این کار راننده ه رو تحت فرمان خودش میگیره.هیچ راهی نیست .. و هر کاریکه سند باد میگه باید بکنی چون تو بیمه اون هستی و همه مبلغ بیمه هم خودش نمیده .

    پاسخ

    جا اینکه وقت مردم رو بگیرید به طور مستقیم اپلیکیشن راننده را میگذاشتید و اونجا ثبت نام انجام میشد.
    یا مثل اسنپ و تپسی سر هر کوچه یه نفر رو میگزاشتید برا ثبت نام

    پاسخ

    سلام من زنگ زدم ثبت نام هم کردم فقط باید به موقع زنگ بزنی

    پاسخ

    این شماره ایرانسل در شبکه موجود نیست

    پاسخ

    جالبه کلی با همراه اول سر کار رفتیم حالا نوبت ایرانسل شده البته دیروز تماس گرفتم بعد از اینکه وارد ثبت نام رانندگان شدم گفت فعلا مقدور نیست

    پاسخ

    کلاهبرداری مخابراتی
    راحت روزی چندین میلیارد هزینه مکالمه میره توجیب همراه اول ایرانسل .اگر روزی صد هزار نفر تماس بگیرن و هرکدام ۳۰ دقیقه پشت خط باشن و هر دقیقه ۹۰ تومن میشه خدا تومن.
    یعنی چی سیستم به این بزرگی ب قول خودشون اولین شبکه هوشمند باشن ولی نتونستم یه برنامه ثبتنام یا اپلیکیشن ثبتنام برای راننده ها بذارن.
    حتما اینا میخوان وقتی مردم میخوان ماشین بگیرن مثل آژانس زنگ بزنن این شماره ها درخواست ماشین بدن
    واقعا مسخرس

    پاسخ

    سلام.اقا اینقدر ساده نباشید.تا حالا هیچ حرفی از شرایط بیمه کردن نگفتند.بزارید شرایط را اعلام کنند یک شرایطهای بذارنند که خیلیهاشرایط بیمه شدن در این سامانه را نخواهند داشت.مثلا یکی از شرایط رفتن سی سفر در روز..که برای هر راننده ای امکان پذیرنست.مثلا یکی دیگه از شرایطها کار کردن تمام سی روز ماه با تعداد سفر مشخص شده..

    پاسخ

    باسلام، بنده تماس کرفتم برا ثبتنام 86نفر جلوترازمن بودند بعد از 27دقیقه انتظاراپراتور میگه بفرمایید، میگم برا ثبتنام زنگ زدم، هیچ جوابی نداده نه آره نه خیر هرچی میگم الو سی چهل ثانیه جوابی نداده وبعد اپراتور میگه ار یک تاپنج به رضایتمندی از پاسخگویی امتیاز بدید،چه وضعشه اول کاری شروع نشده آخه وقت وهزینه تلفن ملت گرفته میشه بعدشم هیچ

    پاسخ

    همش سر کاریه فقط از مکالمه شما پول درمیارن .ماشین و راننده رو ندیده چجوری ثبت نام میکنن؟؟ی جای مشخص بزارن برن مردم ثبت نام ‌.اگه هم واقعی باشه میشه بدتر از اسنپ و تبسی اونا هم باهمین وعده ها اومدن بعدش که جا افتادن پوست مسافر و راننده رو کندن.راننده ها خودشون دوست دارن حمالی کردن رو تقصیر اسنپ هم نیست خودتون دوست دارین برده باشین حالا چه اسنپ چه سند باد چه علی بابا.ی سال دیگه نالیدن راننده ها شروع میشه تا اون موقع هم سند باد جا نیوفتاده و مسافری نخواهد داشت.

    پاسخ

    سلام فقط شارژ پولیتون میره همیییییین

    پاسخ

    نفرت دارم از کرایه شناور و طرح تشویقی که هر دو کاملا به زیان راننده است.
    سند باد اگر میخواد موفق باشه باید طرح شناور نداشته باشه یعنی چی ساعات خلوت کرایه پایین ساعات ترافیک کرایه بیشتر. کرایه باید عادلانه و ثابت باشه.
    مگه در ساعات خلوت پوشک بچه تخم مرغ نان و غیره ارزونه که کرایه ها ارزان میشه.

    پاسخ

    بزرگترین ظلمی که در حق رانندگان شد اسنپ وتپسی وماکسیم کرد وحالا سندباد درست راننده ها مثل بردها شدند من خودم راننده هستم تاحالا ۳۰میلیون تومان کار نکردم ولی الان هزینه تعمیر ماشین من ۳۲میلیون تومان است مافقط به جیب اینا کار کردیم مسافرو ما بردیم سودشو اینا بردن

    پاسخ

    وقت بخیر این چه کاریه خب یک سایت طراحی کنن که راننده مدارک و مشخصات مورد نیاز وارد و آپلود کنن که این جوری نشه به شماره ها زنگ میزنی ۱۰۰ نفر تو انتظار هستن چه خبره مگه جنگه 😐😐

    پاسخ

    سالی که نکوست از بهارش پیداست .
    ۱. تماس که پاسخگو نیستید
    ۲. چندبار تماس گرفتم و حدود چند دقیقه پشت خط و عدم نتیجه
    ۳.شماها که نمیتونید پشتیبانی کنید چرا اطلاع رسانی غلط می کنید؟
    ۴.برفرض که راننده ثبت شد ، تکلیف مسافر چیه با این اوضاع پشتیبانیتون؟
    ۴. شما که دم از حقوق راننده میزنید ، چرا همین ابتدای کار هیچ احترامی برای کاربراتون قائل نیستید؟
    ۵. اول کارهاتون رو روتینگ کنید بعد ملت رو روانه مسیر!!
    ووووووووووووووو
    امیدوارم که این سهل انگاری ها جبران شود و موفق باشید ولی این رسم احترام و حفظ حقوق شهروندی نیست .

    پاسخ

    سلام . زنگ میزنم ولی کسی پاسخگو نیست . حدود ۲دقیقه موزیک گوش دادم

    پاسخ