coinex
راهنمای خرید تکراتو

فیلم جدید دیوید لینچ به جشنواره کن 2022 نمی‌رسد

چندروز پیش ورایتی از ورود فیلم جدید دیوید لینچ به جشنواره کن 2022 خبرداد. اما بااین حال لینچ شخصا این خبر را تکذیب کرد.در ادامه با ما همراه باشید.

براساس آخرین اخبار، ورایتی به نقل از منابعی آگاه گفت که در هفتاد و پنجمین کن شاهد اکران فیلم جدید دیوید لینچ با بازی «لورا درن» خواهیم بود اما اکنون لینج در تکذیبیه‌ای این خبر را نقض کرده است.

فیلم جدید دیوید لینچ به جشنواره کن 2022 نمی‌رسد

لینچ در مصاحبه ای که با Entertainment Weekly اذعان کرد که فیلمی برای جشنواره کن 2022 در نظر ندارد. پس از آن در ادامه مصاحبه اش اضافه کرد که تمام آن اظهارات شایعه‌ای بیش نبوده و من پروژه‌ای برای کن ندارم. آن منابع گفتند کن فیلم جدیدی برای نمایش خواهد داشت اما این فیلم متعلق به من نیست. با این حال باید منتظر ماند دید که چه خواهد شد.

پس از آن پاسخ جالبی لینچ در جواب سوال «آیا در حال حاضر روی چیز دیگری کار می‌کنید؟» بسیار جالب توجه بنظر می‌رسد. لینچ پاسخ داد: « من هر روز نقاشی و مجسمه سازی می‌کنم و روی تصحیح رنگ و زمانبندی فیلم Lost Highway مار کرده ام.»

فیلم جدید دیوید لینچ

دیوید لینچ، کارگردان 76 ساله ای که تابحال کارهای جذاب و متفاوتی را ارائه کرده است. او سبک مخصوص به خودش را دارد. چندین سال است که او فیلم جدیدی را برای طرفدارانش اکران نکرده باید دید که آیا  در کن 2022 طلسم شکسته می‌شود و کارجدیدی از وی اکران می‌شود یا به قول لینچ شایعه ای بیش نبوده، باید دید چه خواهد شد. آخرین فیلم سینمایی بلند وی با نام  Inland Empire در سال 2006 اکران شد و پس از آن هیچ فیلم دیگر ی تابحال توسط ساخته نشده است. البته باید خاطر نشان کرد که لینچ در سال های اخیر چند فیلم کوتاه از جمله The Story of a Small Bug را منتشر کرده است. در سال 2017 نیز سریال بینظیر Twin Peaks را به پایان رساند.

سبک فیلمسازی لینچ کاملا منحصر به فرد است و فیلمهایش به فضای سورئال بیشتر نزدیک است.  از جمله مهترین فیلم ‌می‌توان به Mulholland Drive و Blue Velvet اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظرشما درباره فیلم جدید دیوید لینچ در جشنواره کن 2022 چیست؟ چقدر احتمال صحت چنین مسئله‌ای وجود دارد؟ در باکس نظرات، نظر ارزشمندتان را وارد کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر