;
coinex

مکالمه و اینترنت رایگان دوشنبه سوری همراه اول [اردیبهشت 1401]

طرح دوشنبه سوری همراه اول امروز دوشنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه 1401، برای کاربران این اپراتور فعال شد. همراه اول طبق روال ماه‌های گذشته، برای دوشنبه‌های آخر هر ماه با عنوان طرح دوشنبه سوری همراه اول ، جوایزی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. گفتنیست که تعداد این هدایا محدود بوده و کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد مربوط به طرح دوشنبه سوری همراه اول از نیم گیگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت و یا بسته مکالمه رایگان به مدت نصف روز دریافت کنند. حال اگر شما نیز از کاربران همراه اول هستید، می‌توانید همین امروز در آخرین دوشنبه اردیبهشت 1401، هر چه سریع‌تر کد مربوطه را وارد کرده و شانس خود را امتحان کنید.

طرح دوشنبه سوری همراه اول اردیبهشت 1401

گفتنیست که جوایز این طرح که شامل اینترنت رایگان از حجم 500 مگابایت تا 100 گیگابایت به مدت نصف روز از ساعت 5 صبح تا 5 عصر است، به طور شانسی برای کاربران فعال می‌شود. همچنین برخی دیگر از کاربران از بسته مکالمه درون شبکه و ثابت، بین 10 تا 100 دقیقه، بهره‌مند می‌شوند. می‌توانید با شماره‌گیری کد زیر، به طور رندم از نیم گیگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان و یا حتی مکالمه رایگان دریافت کنید: طرح دوشنبه سوری همراه اول

پس از وارد کردن کد که تنها تا همین امروز فرصت دارد، پیامی با محتوای: «درخواست شما ارسال شد. نتیجه بررسی و از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود.» برای شما ارسال می‌شود و پس از چند دقیقه، پیامکی را دریافت خواهید کرد که شامل اطلاعات مربوط به بسته رایگان طرح دوشنبه سوری همراه اول اعم از حجم اینترنت رایگان هدیه، مهلت استفاده و روز فعال‌سازی است.

معمولا مهلت استفاده از این بسته روزانه، به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 5 عصر است. همچنین زمان فعال‌سازی از روز سه‌شنبه الی پنجشنبه برای کاربران متغییر است. بنابراین کاربران حتما باید به روز مشخص شده در پیامک ارسالی توجه داشته باشند در غیر این صورت ممکن است، به هوای استفاده از بسته هدیه، از حجم بسته اصلی خود استفاده کنند و یا اگر بسته نداشته باشند، اینترنتشان با تعرفه آزاد محاسبه شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درمورد طرح دوشنبه سوری همراه اول که در دوشنبه‌های آخر هر ماه فعال می‌شود و جوایز آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر