;
coinex

افشای ایمیل ایلان ماسک خطاب به کارمندان تسلا: دورکاری را تمام کنید

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، موضعی سختگیرانه در برابر کارمندان خود اتخاذ کرده است. کارمندان تسلا می‌بایست حداقل 40 ساعت در هفته به صورت حضوری کار کنند.

به گزارش Electrek و Bloomberg، ایلان ماسک سیاست‌های جدید شرکت را در قالب یک ایمیل به کارمندان خود ارسال کرده است. در این ایمیل اشاره شده است که دورکاری کارمندان دیگر قابل قبول نیست. کارمندان شرکت تسلا از این پس می‌بایست حداقل 40 ساعت در هفته را در دفتر بگذرانند.

کارمندان تسلا مجاز به دورکاری تمام وقت نیستند

ایلان ماسک صحت اسکرین شات منتشر شده در توییتر را انکار نکرد. او معتقد است هر شخصی که با سیاست‌های جدید شرکت تسلا موافق نباشد می‌بایست از کار خود استعفا دهد. مدیر عامل تسلا در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که تحت برخی شرایط درخواست‌های دورکاری را بررسی خواهد کرد. وی تأکید کرد تنها تعداد محدودی از افراد دارای شرایط استثنایی را به عنوان دورکار استخدام خواهد کرد. او نوشت: «اگر کارمندان استثنایی وجود داشته باشند که حضور فیزیکی در دفتر برایشان غیرممکن باشد، من این موارد خاص را مستقیماً بررسی و تأیید خواهم کرد.»

افشای ایمیل ایلان ماسک خطاب به کارمندان تسلا: دورکاری را تمام کنید

ایلان ماسک معتقد است 40 ساعت کار حضوری کمتر از آن چیزی است که از کارگران کارخانه‌ها انتظار می‌رود.

سابقه مدیریتی برای بقای شرکت ضروری است

در ایمیل‌های بعدی منتشر شده توسط Electrek، اظهارات ایلان ماسک درباره سابقه مدیریتی مشاهده می‌شود. ماسک مدعی است که سابقه مدیریتی وی در شرکت تسلا دلیل بقا و موفقیت این شرکت بوده است. ایلان ماسک در بخشی از این ایمیل نوشته است:

هر چه سابقه بیشتری در یک شرکت داشته باشید، حضورتان پررنگ‌تر خواهد بود. بسیاری از شرکت‌ها به این سابقه احتیاج ندارند اما آخرین باری که این شرکت‌ها یک محصول جدید و عالی تولید کردند چه زمانی بود؟ مدت‌ها پیش!.

بازگشت کارمندان شرکت‌های بزرگ به محیط کار

پس از همه‌گیری جهانی کرونا که بسیاری از شرکت‌ها را مجبور به راه‌اندازی سیاست‌های دورکاری کرد، شرکت‌های بزرگ دنیا در حال ارزیابی شرایط بازگرداندن کارمندان خود به محیط کار هستند.

شرکت‌های معروفی همچون اپل در حال آزمایش یک رویکرد ترکیبی حضوری دورکاری برای فعالیت کارمندان خود هستند. برخی شرکت‌ها نیز همچنان به روند دورکاری خود ادامه می‌دهند. موضع ایلان ماسک در زمینه با کارمندان تسلا بسیار سخت‌گیرانه است. ایلان ماسک خطاب به کارمندان این شرکت گفت:

اگر به صورت حضوری در دفتر شرکت مشغول به کار نشوید این کار به منزله استعفا در نظر گرفته خواهد شد.

برای مشاهده متن کامل ایمیل‌های ایلان ماسک به وبسایت Electrek مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایمیل‌های ایلان ماسک خطاب به کارمندان تسلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر