;
coinex

نمرات انیمیشن Lightyear ؛ آیا پیکسار از روزهای خوبش فاصله گرفته؟

نمرات انیمیشن Lightyear منتشر شد. این انیمیشن داستان فضانوردی به نام باز را روایت می‌کند که در سیاره‌ای بیگانه با دشمنان دست و پنجه نرم می‌کند. تکراتو در این مطلب به نقدهای منتقدین به انیمیشن Lightyear می‌پردازد.

جدیدترین اثر پیکسار، انیمیشن Lightyear، برای منتقدین به نمایش در آمد. این انیمیشن اولین محصول پیکسار پس از پایان پاندمی کرونا است.

انیمیشن Lightyear به عنوان اسپین‌آفی از فرانچایز محبوب داستان اسباب بازی‌ها معرفی شده است؛ اما ارتباطی با این مجموعه ندارد. در واقع، باز شخصیتی واقعی‌ست که به خاطر شجاعتش، اسباب بازی او را می‌سازند. نکته جالب در این انیمیشن، وجود شخصیت‌های همجنس‌گراست. به همین خاطر، اکران انیمیشن Lightyear در کشورهای اسلامی مانند عربستان و امارات ممنوع شد. در ادامه به نمرات کسب شده  این انیمیشن خواهیم پرداخت.

نمرات انیمیشن Lightyear و نظر منتقدان

با توجه به نمرات انیمیشن Lightyear به نظر می‌رسد، پیکسار از روزهای خوبش فاصله گرفته است. پس نباید انتظار شاهکار دیگری را از این کمپانی داشته باشید. چیزی که همه منتقدان درباره‌اش اتفاق نظر دارند، امیدوارکننده بودن این انیمیشن است. همگی از سطح بصری آن شگفت‌زده شده‌اند؛ اما نقاط ضعفی هم وجود دارد.  منتقد IGN درباره انیمیشن Lightyear می‌گوید: «انتظار داستانی شگفت‌آور به سبک پیکسار را نداشته باشید.»

 نمرات انیمیشن Lightyear

منتقد COLLIDER انیمیشن Lightyear را یک سر و گردن بالاتر از دیگر عنوان‌های لایواکشنی می‌داند که این روزها روی پرده سینماست.

IndieWire هم اینطور نوشته است: «شاید اگر این انیمیشن اولین اثر پیکسار پس از پاندمی کرونا نبود، هیجان انگیزتر به نظر می‌رسید.» این مجله، نمره متوسط 50 را به اثر جدید پیکسار داده است.

انیمیشن Lightyear از روتن تومیتوز امتیاز خوب 83 را دریافت کرده است؛ اما metacritic نمره متوسط 60 را برای این انیمیشن در نظر گرفته است که احتمالا این نمرات در روزهای آینده پایین‌تر هم خواهد آمد. نکته جالب امتیاز ثبت شده در IMBD است. این انیمیشن در IMDB امتیاز ضعیف 3.9 را گرفته که به نظر می‌رسد به خاطر وجود شخصیت‌های همنجس‌گراست.

درکل باید گفت، انیمیشن Lightyear اثری متوسطی ارزیابی می‌شود و نباید انتظار بالایی در بخش روایت از آن داشت؛ اما قطعا جلوه‌های بصری این اثر شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

انیمیشن Lightyear با صداپیشگی کریس ایوانز در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) در سراسر جهان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نمرات انیمیشن Lightyear چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر