;
coinex

هدیه همراه اول عید قربان 1401 [+نحوه فعالسازی]

به مناسب عید قربان،‌ اپراتور اول ایران هدیه خاصی برای کاربران خود در نظر گرفته است. هدیه همراه اول عید قربان 1401 بسته‌های ترکیبی تخفیفی است.

ساعاتی پیش برایتان از هدیه قربان تا غدیر ایرانسل نوشتیم و حالا نیز اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران یا همان همراه اول خبر از اختصاص بسته هدیه همراه اول عید قربان تا غدیر خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اینترنت رایگان دولت به دهک های کم‌ درآمد هر 4 ماه تمدید می‌شود [نحوه فعال سازی اینترنت رایگان]

هدیه همراه اول عید قربان 1401

برای فعالسازی هدیه همراه اول برای عید قربان مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع، بسته ترکیبی ده روزه 2 گیگابایت اینترنت+200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) را به قیمت 10 هزار تومان خریداری کنند.

مشترکین سیمکارت‌های انارستان گزینه دیگری نیز دارند و با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع، بسته ترکیبی 2 گیگابایت اینترنت+200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) را به قیمت 8500 تومان در دسترس خواهند داشت.

هدیه همراه اول عید قربان 1401 [+نحوه فعالسازی]

این بسته‌های ترکیبی از ساعت 00:00 بامداد یکشنبه 19 تیر 1401 تا 23:59 دوشنبه 27 تیر 1401 قابل خریداری و فعالسازی است. البته امکان فعالسازی هدایای عید قربان همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من نیز وجود دارد. همچنین می‌توان این بسته‌ها را به طور همزمان با دیگر بسته‌های اینترنت و ترکیبی استفاده کرد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال این شرکت به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

امکان فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز فراهم شده و امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. در واقع آنطور که همراه اول گزارش داده کاربران می‌توانند این بسته‌ها را در کنار بسته‌های کنونی خریداری کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که حجم مصرفی آنها در ابتدا از این بسته‌های جدید کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هدیه همراه اول عید قربان 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    شما ها از کدام طایفه هستید که پول هدیه ای را که به کسی میدهید قبلش میگیرید ، خدایی جوابمو بدهید چون برام سئوال ایحاد شده

    پاسخ

    چه هدیه ای!؟ادم برای هدیه که پول نمیده من که هدیه را دوباره هدیه میکنم به خودشون نخاستیم بابا هدیه ای که گرونتر از بسته های عادیه برید خودتونو مسخره کنید ملت مسخره شما نیست.

    پاسخ

    به همراه اول بگویید با این هدیه دادن یک موقع ورشکسته میشوی این هدیه است یا فروختن ده ها برابر از جیب ملت کشیدند حالا هدیه میفروشند

    پاسخ

    نخواستیم ولی بازم ممنون

    پاسخ

    هدیه ای که باید براش پول پرداخت !!!!!!! :l

    پاسخ