;
coinex

اسمارت هوم دیسپلی 6 رونمایی شد؛ مشخصات و قابلیت‌ها

نمایشگر هوشمند شیائومی با نام رسمی اسمارت هوم دیسپلی 6 (Smart Home Display 6) امروز رسما توسط کمپانی در بازار چین رونمایی شد.

این دستگاه مجهز به دوربین و سیستم MIUI Home به گونه‌ای طراحی شده که نمایشگر 6 اینچی آن درست در بالای بلندگو قرار گرفته است. همچنین در کناره این دستگاه دکمه‌ای تعبیه شده که با خاموش کردن آن، سیستم میکروفون و نمایشگر به طور کل غیرفعال می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

مشخصات و قابلیت‌های اسمارت هوم دیسپلی 6

از قابلیت‌های این دستگاه وجود یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که به کاربر امکان برقراری تماس‌های تصویری و همچنین نظارت از راه دور را می‌دهد. گفتنی است که خاموش کردن میکروفون، حتی ویژگی دستیار صوتی XiaoAi موجود در لوازم خانگی هوشمند شیائومی را هم غیرفعال خواهد کرد. اسمارت هوم دیسپلی 6

همچنین به منظور حفظ بیش‌تر حریم خصوصی کاربران، یک پوشش کشویی برای دوربین این دستگاه در نظر گرفته شده است که با بستن آن دید دوربین به طور کامل مسدود می‌شود. گفتنیست که در پشت این محصول یک پایه قابل تنظیم قرار گرفته است که امکان قرارگیری بر روی سطوح مختلف را ایجاد می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از سامانه MIUI Home، قفل کودک و XiaoAi اشاره کرد. البته می‌توان این نمایشگر هوشمند را به عنوان یک هاب کنترل مرکزی برای لوازم خانگی هوشمند استفاده کرد.

علاوه بر تمام این موارد باید بگوییم که اسمارت هوم دیسپلی 6 قابلیت همگام‌سازی با Smart Home Display 10 را دارد که این قابلیت امکان کنترل جداگانه وسایل هوشمند را فراهم می‌سازد. گفتنی است که پیش‌خرید این محصول با قیمت 52 دلار در بازار چین آغاز شده است؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه جهانی آن و قیمت در نظر گرفته شده برای بازارهای جهانی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد اسمارت هوم دیسپلی 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر