coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات حافظه و رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 تایید شد

اخیرا یکی از سایت‌های رسمی بریتانیا، اطلاعاتی از مدل‌های حافظه و رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را تایید کرده است. این گوشی‌ها در تاریخ 10 اوت (19 مرداد) رسما رونمایی می‌شوند.

سامسونگ رسما اعلام کرده که رویداد بزرگ آنپکد خود را در تاریخ 19 مرداد برگزار می‌کند. در این رویداد از نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ و چند گجت دیگر، از جمله سری گلکسی واچ 5 رونمایی خواهد شد.

اخیرا رندرهای گلکسی Z Flip 4 و Z Fold 4 منتشر شده و جزئیاتی از طراحی این گوشی‌ها را به نمایش گذاشت. و حالا، سایت بیمه سامسونگ +Care بریتانیا، مدل‌های حافظه و رنگ بندی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 را فاش کرده است.

حافظه و رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

بر اساس اطلاعات فاش شده در سایت بیمه بریتانیایی سامسونگ، گوشی گلکسی زد فلیپ 4 در دو مدل حافظه 128 و 256 گیگابایتی به بازار می‌آید. این گوشی در رنگ‌های آبی،‌ بنفش، گرافیتی و صورتی طلایی در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه‌براین، نسخه بسپوک سامسونگ نیز به کاربران اجازه می‌دهد که رنگ بندی مورد نظر خود را سفارش دهند.

مشخصات حافظه و رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 تایید شد

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه بسپوک گلکسی Z Flip 4 را با فریمی به رنگ‌های مشکی، سیلور و طلایی سفارش دهند. رنگ بندی پنل پشتی نسخه بسپوک نیز در رنگ‌های سبز، آبی،‌ قرمز، زرد و سفید موجود است.

گلکسی Z Fold 4 هم در دو مدل حافظه 256 و 512 گیگابایتی و در رنگ‌بندی بژ، سبز خاکستری و مشکی عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست که این گوشی نیز در نسخه بسپوک در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

مشخصات حافظه و رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 تایید شد

سری گلکسی واچ 5

همان‌طور که گفتیم، سامسونگ در رویداد آنپکد از سری گلکسی واچ 5 نیز رونمایی می‌کند. وب‌سایت +Care درباره رنگ بندی گلکسی واچ 5 نیز اطلاعاتی را فاش کرده است. گلکسی واچ 5 در دو اندازه 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود و در رنگ‌های طلایی، گرافیتی، گرافیتی گلف، سیلور و آبی در دسترس قرار می‌گیرد.

گلکسی واچ 5 پرو نیز در اندازه 45 میلی‌متری طراحی شده و در رنگ‌های مشکی و تیتانیوم عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگبندی گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر