;
coinex

ساخت دنباله فیلم Constantine با حضور کیانو ریوز

برخی رسانه‌های معتبر اخبار هالیوود خبر از ساخت دنباله فیلم Constantine با حضور کیانو ریوز در نقش جان کنستانتین داده‌اند.

اولین نسخه کنستانتین در سال 2005 توسط فرانسیس لارنس کارگردانی شد و Akiva Goldsman وظیفه نگارش فیلمنامه را در آن اثر بر عهده داشت.

ریوز که این روزها و بعد از بازی دوباره در نقش نئو در ماتریکس 4 و تکرار درخشش‌های همیشگی‌اش در مجموعه جان ویک محبوبیت زیادی دارد، حال برای حضور دوباره در نقش جان کنستانتین در دنباله فیلم اول ابراز علاقه کرده که اشتیاق طرفداران را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

ساخت دنباله فیلم Constantine با حضور کیانو ریوز

البته این اولین باری نیست که خبر از ساخت نسخه دوم فیلم کنستانتین به گوش می‌رسد و سال گذشته، گفته می‌شد HBO Max در اندیشه ساخت دنباله‌ای برای این فیلم است.

علاوه بر بازگشت ریوز در نسخه دوم این فیلم، گلدزمن، جی جی آبرامز و هانا مینگلا نیز در شمار دست‌اندرکاران این فیلم هستند. کنستانتین 17 سال پیش اکران شد و با وجود موفقیت خوبی که در بازار کسب کرد،‌ هرگز ایده ساخت یک دنباله برای آن مطرح نشد.

ساخت دنباله فیلم Constantine با حضور کیانو ریوز

در نسخه اول این فیلم بازیگرانی چون کیانو ریوز، شایا لاباف و تیلدا سوئینتن ایفای نقش کردند اما فهرست بازیگران کنستانتین 2 درحال حاضر مشخص نشده است.

در سالیان اخیر، کنستانتین در شکل و قالب‌های متنوعی روی صحنه حاضر شده است، برای مثال اخیرا جنال کلمن در The Sandman نیل گیمن و همچنین کنستنانتین مت رایان که در Arrowverse حضور داشت، جلوه و ظاهر متنوعی را از این شخصیت دوست داشتنی مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساخت دنباله فیلم Constantine چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر