;
coinex

آزمایش قابلیت ادیت توییت توسط توییتر ؛ اولین توییت ادیت شده منتشر شد

آزمایش قابلیت ادیت توییت توسط توییتر انجام شد. توییتر اولین توییت ویرایش شده خود که دارای مهر “آخرین ویرایش” و تاریخچه نسخه‌های ویرایش شده است را منتشر کرد.

پس از سال‌ها درخواست کاربران، حال توییتر گزینه‌ای را برای ویرایش توییت‌ها فعال کرده است. توییتر قصد دارد این ویژگی را در اواخر ماه جاری میلادی راه‌اندازی کند. همچنین این شرکت شب گذشته، آزمایش گزینه ادیت توییتی را به اشتراک گذاشت که دارای گزینه “آخرین ویرایش” است.

با کلیک بر روی این گزینه، کاربر قادر به مشاهده تاریخچه نسخه‌های ادیت شده توییت‌ها خواهد بود. این به این معنی است که کاربر می‌تواند با کلیک بر روی این گزینه، توییت اصلی و تمام تغییرات انجام شده را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید:‌ اتهامات جدید علیه توییتر ؛ جاسوس‌های خارجی به سادگی به اطلاعات دسترسی دارند!

آزمایش قابلیت ادیت توییت منتشر شد

با آنکه توییتر هنوز تاریخ دقیقی را برای انتشار دکمه ویرایش اعلام نکرده است، اما اخیرا آزمایش گزینه ادیت توییت منتشر شده است که نحوه عملکرد این قابلیت را به کاربران نشان می‌دهد.

آزمایش گزینه ادیت توییت

همانطور که در توییت تست بالا نشان داده شده است، در یک توییت ویرایش شده، زمان و تاریخ “آخرین ویرایش” در پایین پست نشان داده می‌شود. کاربران می‌توانند روی این گزینه کلیک کرده و کل تاریخچه ویرایش توییت را با تمام نسخه‌های قبلی آن را مشاهده کنند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی جدید تا چند مرحله اجازه ویرایش را به کاربر می‌دهد. همچنین معلوم نیست که آیا کاربر پس از ویرایش، می‌تواند تاریخچه ویرایش توییت‌های خود را پنهان یا حذف کند یا خیر.

به هر حال، به محض فعال شدن دکمه ویرایش، ابتدا این قابلیت در دسترس کاربران آبی توییتر قرار خواهد گرفت. پس از آن افرادی که دارای سرویس اشتراک ماهانه هستند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. با توجه به اینکه سرویس اشتراک ماهانه تنها در تعداد معدودی از کشورها در دسترس است، پس می‌توان گفت که گزینه ویرایش توییت نیز پس از اضافه شدن به این پلتفرم، برای تمامی کاربران فعال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد آزمایش قابلیت ادیت توییت منتشر شده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر