;
coinex

پخش زنده رئال مادرید شاختار 19 مهر 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده رئال مادرید شاختار 19 مهر 1401 از سری بازی‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را میتوانید از طریق سایت تکراتو تماشا نمایید.

دو تیم رئال مادرید و شاختار در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شاختار به عنوان میزبان برای تثبیت جایگاه دومی خود در گروه نیاز به برد در این مسابقه دارد و این در حالیکه است که رئال مادرید در همه سه بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان، پیروز از زمین خارج شده است.

پخش زنده بازی رئال مادرید شاختار 19 مهر

پخش زنده رئال مادرید شاختار 19 مهر 1401

رئال در حالی امشب پا به ورزشگاه خانگی تیم شاختار می‌گذارد که در پنج بازی گذشته خود در تمامی رقابت‌ها طعم شکست را نچشیده است. در طرف مقابل، تیم شاختار نیز در ماه گذشته عملکرد خوبی را به نمایش گذشته و پس از برد 4 بر 1 مقابل لایپزیش از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با روحیه‌ای مضاعف به مصاف مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت.

پخش زنده رئال مادرید شاختار 19 مهر 1401
ی رئال مادرید و شاختار 19 مهر 1401, پخش زنده فوتبال رئال مادرید و شاختار 19 مهر 1401

بازی دو تیم رئال مادرید و شاختار دونتسک اکراین ساعت 10:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد. بر اساس آمارهایی که از تقابل دو تیم در دسترس است، تیم رئال مادرید در سه تقابل آخر خود با تیم شاختار دونتسک اکراین موفق به پیروزی شده است. قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا تحت هدایت آنجلوتی و دو مهاجم خود، وینیسیوس و کریم بنزما، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد، شاختار برای کسب امتیاز در این بازی باید متوسل به معجزه شود.

پخش زنده فوتبال رئال مادرید و شاختار 19 مهر 1401 را می‌توانید از سایت تکراتو تماشا نمایید، فقط کافی است بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پخش زنده فوتبال

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر