;
coinex

پخش زنده معارفه رونالدو در النصر [+ساعت پخش]

پخش زنده معارفه رونالدو در النصر به عنوان یکی از بزرگترین انتقال‌های تاریخ آسیا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

بی‌شک یکی از عجیب‌ترین اتفاق‌های پس از جام جهانی انتقال رونالدو به آسیاست. انتقالی که رونالدو را به گران‌ترین بازیکن تاریخ تبدیل می‌کند. شما عزیزان ساعت 19:30 به وقت ایران می‌توانید پخش زنده مراسم معارفه رونالدو در النصر از طریق تکراتو تماشا نمایید.

پخش زنده معارفه رونالدو در النصر

حدود یک ماه پیش، رونالدو در مصاحبه‌ای که با پیرس مرگان داشت؛ هر آنچه دل تنگش خواست، گفت و از خجالت تیم منچستریونایتد و تن هاخ در آمد. همین امر، سبب شد، تیم منچستریونایند قرارداد خود را رونالدو را یکطرفه فسخ کند. شاید بعد فسخ قرارداد خیلی‌ها فکر می‌کردند، رونالدو بدون تیم باقی نمی‌ماند؛ اما در کمال تعجب او فقط یک پیشنهاد داشت. آن هم نه از اروپا، بلکه از آسیا. به نظر می‌رسید، رونالدو پس از دریافت این پیشنهاد فوتبال را برای همیشه کنار بگذارد؛ اما آقای جاه طلب که سیلی محکمی از واقعیت خورده بود؛ به خاطر دستمزد سالیانه 200 میلیون دلار تن با حضور در لیگ قهرمانان آسیا داد.

پخش زنده معارفه رونالدو در النصر
پخش زنده مراسم معارفه رونالدو در النصر

نکته جالب توجه دیگر، وجود بندی در قرارداد است که در صورت حضور نیوکاسل در لیگ قهرمانان رونالدو سال دیگر به تیم منتقل خواهد شد. عملکرد درخشان نیوکاسل در این فصل تحقق رؤیای حضور در لیگ قهرمانان را برای رونالدو و این تیم محقق خواهد کرد یا خیر؟

پخش زنده مراسم معارفه رونالدو در النصر را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید.

پخش زنده مراسم معارفه رونالدو در النصر

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر