;
coinex

پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ رسما معرفی شد

پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ رونمایی شد. این پلتفرم می‌تواند در بین تمامی فروشگاه‌های اینستاگرامی بچرخد و بهترین فروشگاه را انتخاب کند.

پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ به‌طور رسمی معرفی شد. این پلتفرم می‌تواند در بین فروشگاه‌های اینستاگرامی و پست‌های آنها به دنبال بهترین‌ها بگردد و انتخابی بی‌نقص داشته باشد. پلتفرم چرخ می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی جزئیات و ویژگی‌های محصول مرتبط با هر پست واکاوی کند. آنچه که معلوم است اصلی‌ترین چالش این پلتفرم، جذب کاربران است.

بیشتر بخوانید: سرویس اشتراکی پولی اینستاگرام با الهام از توییتر بلو راه‌اندازی می‌شود

پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ رسما معرفی شد

به گزارش روابط عمومی چرخ، پلتفرم چرخ با افزایش تمایل افراد به خرید از وبسایت‌ها و صفحات اینستاگرامی، ایجاد شده است. سایت چرخ یک چارچوب جدید در بین پلتفرم‌های خرید آنلاین است که می‌تواند در بین آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی و پست‌هایشان بچرخد و مناسب‌ترین محصول را به مخاطب نشان دهد.

به گفته باقر احمدی مدیرعامل چرخ:

ایده‌ی برند چرخ دقیقا از جایی شروع شد که خرید کردن به خصوص در دسته‌ مد و فشن به عنوان یک فعالیت لذت‌بخش شناخته شد. چرخ همان جاییست که مخاطب خرید آنلاین می‌تواند تجربه‌ واقعی چرخ زدن در بازار و مراکز خرید را به صورت آنلاین تجربه کند، محصولات جدید و متنوع را از طریق قابلیت‌های هوشمند و منحصر به فرد چرخ و چرخیدن بین تمام آنلاین‌شاپ‌های اینستاگرامی کشف کند.

پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ رسما معرفی شد

چرخ چگونه کار می‌کند؟

پست‌های آنلاین شاپ‌های اینستاگرام روزانه توسط خزنده‌های چرخ جمع‌آوری می‌شود و با عبور از مدل‌های هوش مصنوعی متن و تصویر، جزئیات و ویژگی‌های محصول مرتبط به هر پست مشخص می‌شود و درون چرخ قرار می‌گیرد. چرخ به سبب قابلیت‌هایی که دارد فرآیند کشف را سریع‌تر و هوشمندانه‌تر می‌کند. چرخ آنقدر جامع است که می‌توان گفت تمام آنلاین‌شاپ‌ها و پست‌های اینستاگرامی آن‌ها را در یک پلتفرم جمع‌آوری کرده تا دقیق‌ترین نتایج جستجو را به شما نمایش دهد.

قابلیت بعدی چرخ درمورد جستجوی متنی ویژه‌ای است که به مخاطبانش ارائه می‌دهد. برای مثال اگر به دنبال یک مانتوی آبی آسمانی کوتاه کتی هستید، نتیجه‌ی جستجوی شما دقیقا همان مانتو در فروشگاه‌‌ها، قیمت‌ها و کیفیت‌های متنوع خواهد‌ بود.

چرخ با استفاده از هوش مصنوعی براساس فعالیت شما درون چرخ، پیشنهادهای خاص خودتان را نشان‌ می‌دهد.

پس از شروع به‌ کار بر روی ایده، تیم چرخ در مهر ماه ۱۴۰۱ موفق به جذب سرمایه شد. این سرمایه‌گذاری به‌صورت مشترک از طرف جوانه، شرکت سرمایه‌گذاری گروه هزاردستان، و توسعه کارآفرینی بهمن و اجوتک، سرمایه‌گذارهای قبلی شرکت، انجام گرفت. در حال حاضر هیچ تأمین‌کننده یا فروشگاهی بر روی چرخ وجود ندارد و محصولات و اطلاعات آن‌ها از طریق استخراج پست‌های اینستاگرام و تحلیل آن‌ها به کمک مدل‌های هوش مصنوعی تصویر و متن به دست آمده‌اند. کاربران پس از یافتن محصول موردنظر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی موجود با فروشنده ارتباط برقرار کنند و خرید خود را خارج از بستر چرخ انجام دهند.

پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ رسما معرفی شد

اصلی‌ترین چالش پیش‌روی چرخ جذب کاربران است. در مدل کسب‌وکار چرخ، حضور کاربران و فروشندگان به یکدیگر وابسته است و چرخ باید بتواند تعداد هر دو را به‌مرور و متعادل افزایش دهد تا از طریق اثر شبکه‌ای ارزش پلتفرم خود را برای هر دو طرف افزایش داده و آن‌ها را حفظ کند.

با این حال اکنون تمرکز تیم چرخ بر جذب هرچه بیشتر خریداران است؛ زیرا به کمک استخراج محصولات و داده‌ها از اینستاگرام و تحلیل آن‌ها به کمک هوش مصنوعی، چالش حضور فروشندگان حل شده است. با این وجود، برای توسعه هر چه بیشتر محصول و درآمدزایی، حضور فعال فروشندگان نیز از چالش‌های تیم چرخ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره پلتفرم خرید اینستاگرامی چرخ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر