;
coinex

پخش زنده مراسم The Best فیفا امشب 8 اسفند 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده مراسم The Best فیفا امشب 8 اسفند 1401 و بهترین‌های سال 2022 فیفا را می‌توانید از طریق وبسایت تکراتو قسمت پخش زنده تماشا نمایید.

مراسم the best در حالی از ساعت 23:30 به وقت ایران در پاریس برگزار می‌شود که نام کریستیانو رونالدو در میان برترین‌ها به چشم نمی‌خورد. دلیل این امر، علاوه بر عملکرد ضعیف این بازیکن در سال 2022، حضور فوق ستاره پرتغالی در آسیاست. برای دیدن پخش زنده مراسم The Best 2022 امشب 8 اسفند 1401 با ما باشید.

پخش زنده مراسم The Best فیفا امشب 8 اسفند 1401

مراسم the best  هر ساله در پایان هر سال میلادی برگزار می‌شود؛ اما امسال به خاطر برگزاری جام جهانی در فصل زمستان، برگزاری این مراسم نیز با تأخیر و در فوریه سال 2023 برگزار خواهد شد. این مراسم از سال 2016 با ساختار جدید و با نام جدید (the best) برگزار می‌شود، به بهترین‌های سال فیفا تعلق می‌گیرد. در این مراسم، علاوه بر بهترین بازیکن مرد سال، جوایزی نیز برای بهترین بازیکن زن سال، بهترین دروازبان، بهترین سرمربی، جایزه پوشکاش، بهترین طرفداران و …  در نظر گرفته شده است.

پخش زنده مراسم The Best فیفا امشب 8 اسفند 1401
پخش زنده مراسم the best فیفا / پخش زنده مراسم the best / پخش زنده مراسم the best 2022 / پخش مستقیم مراسم the best / پخش زنده مراس د بست فیفا / پخش زنده مراسم د بست 2022 / پخش زنده مراسم د بست 2022 / پخش زنده مراسم د بست / پخش زنده مراسم بهترین های فیفا 2022

بر اساس عملکرد بازیکنان، لیونل مسی بالاترین شانس را دارد. چرا که توانسته با تیم آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 قطر شود. در کنار مسی، ام باپه، لواندوفسکی، نیمار و کریم بنزما نیز حضور دارند؛ اما به نظر می‌رسد، هیچکدام رقیبی جدی برای مسی نباشند. سال گذشته، لواندوفسکی جایزه بهترین بازیکن مرد سال را از آن خود کرد تا در کنار رونالدو با 2 بار کسب این جایزه، رکورددار باشد. نکته جالب توجه این است که اگر ساختار قدیمی جایزه بهترین‌های سال فیفا را هم لحاظ نماییم، لیونل مسی با کسب 6 جایزه بالاتر از دیگر بازیکنان ایستاده است.

پخش زنده مراسم The Best 2022 امروز 8 اسفند 1401 را می‌توانید از طریق سایت تکراتو و کلیک بر روی لینک زیر تماشا نموده و از آن لذت ببرید:

پخش زنده مراسم د بست فیفا 8 اسفند 1401

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر