coinex
راهنمای خرید تکراتو

دوبرابر شدن وام ودیعه مسکن برای بافت‌های فرسوده تایید شد

دوبرابر شدن وام ودیعه مسکن برای بافت‌های فرسوده مورد تأیید قرار گرفت. برای دانستن جزئیات اطلاعیه می‌توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امیرحسین ثروت‌جو مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران خبر از دوبرابر شدن وام ودیعه مسکن برای بافت‌های فرسوده داد. طبق این خبر وام ودیعه مسکن برای کلانشهرها به 120 میلیون و برای دیگر شهرها 90 میلیون تومان شده است. وی همچنین از تسهیلات ودیعه اسکان موقت صحبت کرد و عنوان داشت که متقاضیان این تسهیلات می‌توانند به آدرس Facility.udrc.ir مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: جزئیات وام 5 میلیون تومانی اربعین ویژه دانشجویان اعلام شد [+شرایط دریافت]

دوبرابر شدن وام ودیعه مسکن در دستور کار قرار گرفت

به گزارش تکراتو و به نقل از وزرات راه و شهرسازی، امیرحسین ثروت‌جو مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران، از افزایش وام ودیعه مسکن در بافت فرسوده به ۱۲۰ میلیون تومان در کلانشهرها و ۹۰ میلیون تومان در سایر شهرها خبر داد.

مدیرکل دفتر تجهیز منابع مالی، فنی و اقتصادی شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه مالکان پلاک‌های مسکونی در محلات هدف بازآفرینی به منظور اجاره مسکن در طول زمان نوسازی و بهسازی منازل خود می‌توانند تسهیلات ودیعه اسکان موقت دریافت کنند افزود:

مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها ۱۲۰میلیون تومان و در سایر شهرها ۹۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده است.

دوبرابر شدن وام ودیعه مسکن در دستور کار قرار گرفت

به گفته ثروت‌جو: «متقاضیان برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت می‎‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.udrc.ir مدارک مورد نیاز را بارگذاری و ‌نسبت به ارایه درخواست این تسهیلات اقدام کنند.»

به گزارش شرکت بازآفرینی شهری ایران، تسهیلات مذکور قبلا ۶۰ میلیون در کلانشهرها و ۴۵ میلیون تومان در سایر شهرها بود که با همکاری صندوق کارآفرینی امید و پیگیری‌های انجام شده، افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دوبرابر شدن وام ودیعه مسکن برای بافت‌های فرسوده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر