coinex
راهنمای خرید تکراتو

شبکه اجتماعی ایکس به یک هاب معاملاتی بدل می‌شود

شبکه اجتماعی ایکس در پس ساخت یک هاب معاملاتی است. با تغییر لوگو پرنده آبی توییتر، حالا X قرار است به یک منبع اقتصادی نیز تبدیل شود.

ایلان ماسک با تغییر لوگوی پرنده آبی توییتر به تک حرف X مثل همیشه ثابت کرد که در انجام امور خود بی‌پرواست و به نوعی هرکاری که دلش بخواد انجام می‌دهد. عمده تغییراتی که این ثروتمند آمریکایی در زمینه کاری خود از چند سال پیش تاکنون نشان داده است، برمی‌گردد به شبکه اجتماعی توییتر که می‌توان گفت ساختار این پلتفرم ارتباطی را زیر و زبر کرده است. حال در آخرین اخباری که بدست رسیده، شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) قرار است به یک هاب معاملاتی بدل شود. جزئیات خبر را در ادامه نوشته دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: تصاحب زوری آیدی‌های توییتر توسط ایلان ماسک ادامه دارد!

بدل شدن شبکه اجتماعی ایکس به یک هاب معاملاتی

به گزارش تکراتو به نقل از ایسنا، پایگاه خبری سمافور به نقل از منابع آگاه نوشت:

طرح‌های درخواست در هفته‌های اخیر به فراهم‌کنندگان بزرگ ارسال شده و از آنها درخواست شده است برای محتوای مالی، داده سهام لحظه‌ای و ویژگی‌های دیگر، پیشنهادهایی ارائه کنند.

طبق گزارش سمافور، از فراهم‌کنندگانی که علاقمندند این خدمات را ارائه کنند، پرسیده شده است چه میزان پول برای این پروژه، متعهد خواهند شد اما هنوز معلوم نیست کدام شرکت، پیشنهادهایی ارائه کرده است.

بدل شدن شبکه اجتماعی ایکس به یک هاب معاملاتی

ایلان ماسک که مالک پلتفرم ایکس است، گفت: «از هیچ‌گونه کاری در این حوزه مطلع نیستم.» اما ماسک سال میلادی گذشته گفته بود توییتر را به‌عنوان یک شتاب‌دهنده برای ساخت “ایکس” خریداری کرده است که یک اپلیکیشن همه‌منظور و مشابه ابراپلیکیشن “وی چت” چین خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، ماسک ماه گذشته، نام این سایت شبکه اجتماعی را تغییر داد و لوگوی “ایکس” را جایگزین “پرنده آبی” کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره تبدیل شبکه اجتماعی ایکس به یک هاب معاملاتی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر