coinex
راهنمای خرید تکراتو

گاف سرهنگ پلیس فتا در تلفظ واژه Private ؛ ناظران فضای مجازی این‌ها هستند؟‌ [+ویدیو]

روز گذشته شاهد گاف سرهنگ پلیس فتا در تلفظ واژه Private در یک برنامه تلویزیونی بودیم. با این اوصاف کسی گوشش بدهکار صحبت‌‌های وی نخواهد بود.

روز گذشته در برنامه به خانه بر می‌گردیم شاهد گاف سرهنگ پلیس فتا در تلفظ واژه Private بودیم که برای فردی مانند وی که استفاده از این دست کلمات در حوزه کاری‌اش محسوب می‌شود، اصلاً جالب نیست. این سرهنگ پلیس فتا سعی داشت نکاتی را به اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان در باب فضای مجازی و حفاظت از اطلاعات شخصی در آن آموزش دهد که ناگهان با این گاف همه چیز را خراب کرد.

بیشتر بخوانید: هشدار پلیس فتا: کلاهبرداری با پیامک کشف حجاب آغاز شده است!

گاف سرهنگ پلیس فتا در تلفظ واژه Private

عصر روز پنجشنبه دوم شهریور ۱۴۰۲ سرهنگ پلیس فتا در برنامه به خانه بر می‌گردیم نکاتی را در خصوصی حفاظت از اطلاعات شخصی در فضای مجازی آموزش داد اما وی در میان توضیحات خود تلفظ کلمه private را کاملا غلط ادا کرد.

به گزارش تکراتو و به نقل از انصاف نیوز، ادای اشتباه از سوی سرهنگی که این لغت در حوزه تخصصی او محسوب می‌شود، غیرقابل قبول به‌نظر می‌رسد.

روشن است عمده مخاطب این توضیحات جوانان و نوجوانانی هستند که تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارند و این خطاهای فاحش می‌تواند منجر به جدی نگرفتن تمام توضیحات و هشداری‌های پلیس فتا خواهد شد‌.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گاف سرهنگ پلیس فتا در تلفظ واژه Private چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر