coinex
راهنمای خرید تکراتو

دو مدل کروم‌بوک پلاس ایسر معرفی شدند [+مشخصات و قیمت]

به تازگی، دو مدل جدید از کروم‌بوک پلاس ایسر با ویژگی‌هایی همچون دارا بودن گواهی ارتش آمریکا و 16 گیگابایت رم رسما توسط این کمپانی رونمایی شدند.

گوگل روز گذشته برند جدیدی تحت عنوان کروم‌بوک پلاس رونمایی کرد تا کروم‌بوک‌هایی را که مشخصات سخت‌افزاری نسبتاً سطح بالا دارند، از بقیه‌ی کروم‌بوک‌ها متمایز کند. ایسر در همین راستا دو کروم‌بوک‌ پلاس جدید با نام Chromebook Plus 515 و Chromebook Plus 514 رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ سامسونگ 2023 ؛ راهنمای خرید لپ تاپ سامسونگ

معرفی کروم‌بوک پلاس ایسر

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی ایسر، کروم‌بوک پلاس ۵۱۵ نمایشگر بزرگ‌تری نسبت‌ به مدل ۵۱۴ دارد. این محصول به نمایشگر ۱۵٫۶ اینچ IPS با وضوح فول HD مجهز است و در برخی کانفیگ‌ها، از پنل لمسی استفاده می‌کند.

کروم‌بوک پلاس ۵۱۵ از پردازنده اینتل نسل ۱۳ و نسل ۱۲ استفاده می‌کند و در قوی‌ترین کانفیگ به پردازنده‌ی Core i7 مجهز است. کروم‌بوک پلاس ۵۱۵ از ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌گیرد، ۱۰ ساعت شارژدهی ارائه می‌دهد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

لپ تاپ ایسر کروم بوک پلاس ۵۱۵ از نمای جلو

لپ‌تاپ جدید ایسر به‌لطف گواهی MIL-STD 810H ارتش آمریکا، بدنه‌ی مستحکمی دارد. در ساخت بدنه‌ی این محصول از مواد اولیه‌ی سازگار با محیط زیست استفاده شده است. Acer Chromebook Plus 515 از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۱ پشتیبانی می‌کند و درگاه‌های HDMI و USB 3.2 Type-A و USB 3.2 Type-C دارد.

لپ‌تاپ‌های سری کروم‌بوک پلاس به قابلیت‌هایی اختصاصی بر پایه‌ی هوش مصنوعی مجهز هستند که توسط گوگل ارائه می‌شود؛ ازجمله بهبود حذف نویز در تماس و افزایش کیفیت برگزاری ویدیوکنفرانس‌ها. ایسر می‌گوید لپ‌تاپ جدیدش به وب کم 1080p مجهز است.

لپ تاپ ایسر کروم بوک پلاس ۵۱۵ نمای نزدیک

دومین لپ‌تاپ جدید ایسر، Acer Chromebook Plus 514 است که از همان طراحی و همان گواهی MIL-STD 810H استفاده می‌کند، اما با نمایشگر ۱۴ اینچ در دسترس قرار می‌گیرد (این نمایشگر نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد و در برخی از کانفیگ‌ها، لمسی است).

کروم‌بوک پلاس ۵۱۴ ایسر از پردازنده AMD مدل Ryzen 7520 C و گرافیک مبتنی‌بر معماری RDNA 2 استفاده می‌کند. لپ‌تاپ جدید ایسر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD نیز دارد و تنوع درگاه‌هایش مثل مدل ۵۱۵ است.

قیمت لپ تاپ Acer Chromebook Plus 515 و قیمت لپ تاپ ایسر Chromebook Plus 514 از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. این دو محصول در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کروم‌بوک پلاس ایسر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر