coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A34 چهارمین آپدیت One UI 6 بتا را دریافت می‌کند

بنابر گزارشی رسمی از سوی سامسونگ، به نظر می‌رسد در آینده نزدیک گلکسی A34 چهارمین آپدیت One UI 6 بتا را دریافت خواهد کرد.

چند هفته پیش سامسونگ انتشار نسخه بتا One UI 6 برای سری گلکسی S23 و گلکسی A54 را آغاز کرد و حالا این کمپانی کره‌ای، برنامه انتشار آپدیت One UI 6 برای گلکسی A34 را نیز اعلام کرده است. این مهم به این معناست که سامسونگ قرار است برای اولین بار، نسخه بتا رابط کاربری محبوب خود را برای سری گلکسی A3x منتشر کند که از جمله میانرده‌های ارزانقیمت این کمپانی محسوب می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار بروزرسانی One UI 6 برای گلکسی A34 تایید شد

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این است که Galaxy A34 در بریتانیا آپدیت نسخه بتا One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 را با شماره نسخه A346BXXU4ZWI1 دریافت خواهد کرد. حجم این بروزرسانی احتمالا بیش از 2 گیگابایت خواهد بود، پس شاید بهتر باشد برای دانلود آن از اتصال وایفای کمک بگیرید.

گفته می‌شود که سامسونگ طی هفته‌های آینده ممکن است این آپدیت را در کشورهای بیشتری از جمله چین، آلمان، هند، لهستان و کره جنوبی منتشر کند.

کاربران گلکسی A34 در بریتانیا در حال حاضر می‌توانند دستگاه‌های خود را برای دریافت نسخه بتا One UI 6 ثبت کنند. برای اینکار باید ابتدا برنامه Samsung Members را در Galaxy A34 5G نصب کنند و با حساب سامسونگ خود وارد آن شوند. سپس داخل برنامه روی بنر مربوط به برنامه نسخه آزمایشی رابط کاربری سامسونگ با عنوان One UI 6.0 Beta Program تپ کنند.

گلکسی A34

سپس و بعد از ثبت دستگاه در برنامه دریافت نسخه آزمایشی، باید به تنظیمات گوشی و بخش بروزرسانی نرم‌افزار مراجعه کرد. در این لحظه باید امکان دانلود و نصب نسخه بتا One UI 6 برای گلکسی A34 فراهم شده باشد.

فراموش نکنید که نسخه بتا One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 است و ممکن است هنوز سرشار از مشکلات و باگ‌های عملکردی، امنیتی و حتی مواردی در ارتباط با باتری باشد. پس شاید بهتر باشد نسخه بتا One UI 6 را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید.

ویژگی ها و بهبودهای One UI 6.0

در رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14، بخش مربوط به تغییرات سریع تنظیمات، بازطراحی شده، طراحی اعلانات نیز به طور کلی بهبودهایی داشته و رابط کاربری بخش دوربین نیز متفاوت است. کاربر می‌تواند با کشیدن صفحه به پایین از گوشه بالا سمت راست به منوی تنظیمات سریع دسترسی داشته باشد اما این مورد قابل شخصی‌سازی است.

فارغ از اینکه اعلان‌ها را می‌توان بر اساس زمان مرتب کرد، ویجت پخش موسیقی و دیگر فایل‌های رسانه‌ای در بخش اعلانات طراحی متفاوتی دارد و دارای انیمیشن‌هایی شبیه موج صدا شده است.

افزایش قابلیت‌های شخصی‌سازی در صفحه قفل، امکان تغییر محل قرارگیری ویجت ساعت را فراهم می‌کند. سامسونگ همچنین در اقدامی عجیب نام Samsung را از برخی از اپلیکیشن‌ها حذف کرده است و رابط کاربری جدید را با یک فونت جدیدتر و مدرن‌تر عرضه کرده است.

گلکسی A34

سامسونگ مجموعه‌ای از ایموجی‌های مدرن‌تر و پیشرفته‌تر را نیز معرفی کرده است. به علاوه، هنگامی که کاربر تصاویر یا ویدئوها را به اشتراک می‌گذارد، تصاویر کوچک آنها در برگه اشتراک‌گذاری ظاهر می‌شوند. گزینه‌های اضافی به اشتراک گذاری ممکن است در صفحه اشتراک‌گذاری، بسته به برنامه‌ای که از آن به اشتراک می‌گذارید، ظاهر شوند.

اپلیکیشن Weather تغییرات عمده‌ای را دریافت کرده است که شامل آیکون‌ها، متن و طرح‌بندی پیچیده است. همچنین اطلاعاتی در مورد بارش برف، فازها و زمان‌های ماه، فشار اتمسفر، فاصله دید، نقطه شبنم و جهت باد نیز عرضه می‌شود. این اپلیکیشن حالا دارای نمای نقشه تعاملی و ویجت جدید Weather Insights است.

طراحی اپلیکیشن دوربین هم بهبود یافته و اکنون دسترسی به تنظیمات مربوط به وضوح تصویر ساده‌تر است. برنامه دوربین همچنین حالا گزینه‌های کمک به ترازبندی و بهینه‌سازی کیفیت را نمایش می‌دهد. کاربر می‌تواند به راحتی اسناد را اسکن کرده و افکت‌ها را اعمال کند. گزینه Auto FPS برای ویدئوها حالا با هر دو کیفیت 30 فریم بر ثانیه و 60 فریم بر ثانیه کار می‌کند.

با رابط کاربری One UI 6 کاربران می‌توانند بخش‌هایی از تصاویر را به عنوان استیکر ذخیره کرده و در هر جایی که استفاده از استیکر ممکن باشد، استفاده کنند.

طراحی بخش‌هایی از اپلیکیشن گالری نیز بهبود یافته و به قابلیت‌هایی که پیش از این صرفا برای گوشی‌های تاشو سامسونگ در دسترس بود مجهز شده است.

سامسونگ قابلیت مشاهده یادآورها را نیز به اپلیکیشن Calendar اضافه کرده است. کاربر همچنین می‌تواند تمام برنامه‌های خود را با یک نگاه در برنامه تقویم مشاهده کند. اپلیکیشن Reminders طراحی جدیدی برای صفحه اصلی دریافت کرده است و دسته‌های یادآوری بیشتری وجود دارد: بدون هشدار و مکان، یادآورهای تمام روز و گزینه های مرتب سازی بیشتر برای فهرست یادآورها.

مرورگر سامسونگ اینترنت حالا امکان پخش صدا از ویدیوهای موجود در پس‌زمینه را فراهم می‌کند و کاربر می‌تواند اندازه تصاویر را در آن تغییر دهد یا متن را از تصاویری که روی صفحه پین شده، استخراج کند.

Bixby Text Call چند قابلیت جدید را دریافت کرده از جمله یک تبریک سفارشی و امکان جابجایی به Bixby Text Call در حین تماس.

برنامه Modes And Routines به کاربر امکان می‌دهد یک تصویر زمینه و پس زمینه منحصر به فرد را برای دستگاه تنظیم کند. بخش پیشنهادات هوشمند ویجت نیز حالا ظاهری جدید با قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتر دارد.

برنامه My Files نیز حالا حافظه پنهان و فایل های بلااستفاده را زمانی که فضای ذخیره‌سازی گوشی تقریباً پر است پاک می‌کند. One UI 6.0 همچنین به طور هوشمند، الگوهای استفاده شما از دستگاه را یاد می‌گیرد و برای مثال وقتی حالت AirPlane را روشن می‌کنید بلوتوث و Wi-Fi را غیرفعال نمی‌کند.

بخش مربوط به باتری نیز حالا در صفحه اصلی تنظیمات ظاهر می‌شود. در بحث امنیتی نیز رابط کاربری One UI 6 با غیرفعال کردن نصب فایل‌های APK ناشناخته، بررسی بدافزار و مسدودسازی دستورات مخرب ارسال شده توسط کابل USB، به مراتب بهتر از قبل عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اگر از کاربران گلکسی A34 هستید، در بخش نظرات به ما بگویید که آیا حاضر به نصب نسخه بتا One UI 6 بر روی گوشی خود هستید یا خیر؟ اساسا به نظر شما رابط کاربری جدید سامسونگ می‌تواند تغییرات و بهبودهای بیشتری نسبت به One UI 5 داشته باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر