coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی S24 تاییدیه‌های امنیتی را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

تا رونمایی از پرچم‌داران بعدی سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده است و در این مدت، گلکسی S24 تاییدیه‌های امنیتی را دریافت کرد.

سامسونگ احتمالا در ژانویه سال آینده، گوشی هوشمند پرچمدار نسل بعدی خود، سری Galaxy S24 را معرفی کند ولی قبل از رونمایی، بیشتر ویژگی‌های این دستگاه‌ها لو رفت که یکی از آنها، دریافت تاییدیه‌های امنیتی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

گلکسی S24 تاییدیه‌های امنیتی را دریافت کرد

گلکسی S24 تاییدیه‌های امنیتی از جمله مجوز ایمنی را در کره جنوبی دریافت کرده است. نسخه کره‌ای این گوشی با شماره مدل SM-S928N، در تاریخ 20 نوامبر مجوز ایمنی را دریافت کرده است. هر دستگاهی که قرار است در کره جنوبی به فروش برسد، باید مارک KC را کسب کند و مؤسسه آزمایش و تحقیقات کره این مجوز را ارائه می‌دهد.

دستگاه مورد آزمایش توسط کارخانه گومی سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics’ Gumi) در گیونگبوک و کارخانه تای نوآن در ویتنام تولید شده است. ماه گذشته، قلم لمسی گلکسی S24 اولترا با شماره مدل EJ-PS928، مجوز مؤسسه تحقیقات رادیویی ملی را کسب کرد. این گوشی همچنین در تاریخ 24 اکتبر مجوز Anatel را دریافت کرد. Anatel یک سازمان مجوزدهی برزیلی برای گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های موبایل است.

مشخصات گلکسی اس 24 اولترا

تصاویر اولیه گلکسی اس 24 اولترا در هفته گذشته فاش شد. این گوشی احتمالاً دارای بدنه تیتانیومی، صفحه نمایش مسطح، لبه‌های مسطح و یک قلم استایلوس است. این گوشی به گفته شایعات از پردازنده اسنپدارگون 8 نسل سوم بهره می‌گیرد، دارای 12 گیگابایت / 16 گیگابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایت / 512 گیگابایت / 1 ترابایت، بلندگوهای استریو و گواهی ضدآب IP68 است.

انتظار می‌رود این محصول دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسل، دوربین اصلی 200 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 5 برابر باشد.

گلکسی S24 تاییدیه‌های امنیتی را دریافت کرد؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

طبق شایعات، احتمالا سری گلکسی S24 به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد. برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی آن قبلاً اعلام شده است؛ از جمله ترجمه به صورت لایو در حین تماس‌های صوتی و تولید تصویر از متن.

انتظار می‌رود این گوشی از باتری 5,000 میلی آمپر ساعتی بهره ببرد که قابلیت شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم 15 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 وات را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر