coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین فیلم های استیو کارل (Steve Carell)؛ معرفی 13 عنوان برتر

استیو کارل یکی از محبوبترین کمدین‌های معاصر هالیوود محسوب می‌شود؛ با این حال، در سالیان اخیر توانایی خود در نقش‌های جدی را هم اثبات کرده است. اما بهترین فیلم های استیو کارل کدامند؟

استیو کارل در ابتدای ورود خود به دنیای سرگرمی با ایفای نقش‌های کمدی توانست تا حد زیادی به عنوان یک کمدین نابغه شناخته شود و محبوبیت زیادی به دست آورد. او با اجرای نقش شخصیتی بی‌دست‌وپا توانست سبب شود یک سریال کمدی تلویزیونی به یکی از محبوب‌ترین و بهترین سریال‌های کمدی تاریخ بدل شود.

برای حدود یک دهه، استیو کارل به مثال و الگوی کمدین‌های خوب بدل شد. اما کارل می‌دانست که استعداد و توانایی او بسیار فراتر از کمدین بودن است؛ استعدادی که به مرور در حال رونمایی در بهترین فیلم های استیو کارل بود.


ادامه مطلب در ادامه

‌بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های استیو کارل

زمانی که از کارل خواسته شد تا در نقش‌های جدی و درام ایفای نقش کند، او بار دیگر ثابت کرد که قادر است هر نقش حساس و پیچیده‌ای را به بهترین شکل ممکن ایفا کند.

البته که مدتی زمان برد تا بتواند خود را از آن چهره کمدی که هالیوود برایش ساخته بود بیرون بکشد اما در نهایت موفق شد و در سال 2015 هم نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شد. او حتی در سال 2020 جایزه امی بهترین بازیگر مرد در سریال درام را به دست آورد که موفقیت بزرگی برای او محسوب می‌شد. کارل البته هیچگاه ریشه‌های کمدی خود را رها نکرد اما در طول یک دهه اخیر با اجرای نقش‌های متنوع‌تر، خود را بیشتر به چالش کشید.

بروس قادر مطلق (Bruce Almighty)

بهترین فیلم های استیو کارل
بهترین فیلم های استیو کارل
  • کارگردان: تام شادیاک
  • بازیگران: استیو کارل، جیم کری، مورگان فریمن، جنیفر انیستون، لیزا ان والتر، فیلیپ بیکر هال، کاترین بل
  • ژانر: کمدی، فانتزی
  • سال پخش: 2003
  • IMDb:‌ نمره 6.8

بروس قادر مطلق با وجود حضور نسبتا کوتاه استیو کارل در آن یکی از بهترین فیلم های کمدی استیو کار است. در این فیلم او نقش یک مجری تلویزیونی را ایفا می‌کند و گرچه تنها در چندین سکانس فیلم ظاهر می‌شود، اما به حدی صحنه‌ها و لحظات خنده‌دار خلق می‌کند که نباید از این فیلم به سادگی گذشت.

نقش مجری تلویزیون کارل بی‌نهایت خنده‌آور است. به علاوه فراموش نکنیم که شخصیت اصلی فیلم اینجا جیم کری، سلطان و نابغه کمدی است و هرگز حرکت کردن پا به پای او ساده نیست، ولی این کاری است که کارل تا حد زیادی با موفقیت انجام داده است.

بازی درخشان کارل و کری سبب شد تا فیلم شروعی موفقیت‌آمیز داشته باشد و در همان هفته اول 86 میلیون دلار بفروشد. در مجموع هم بروس قادر مطلق موفق به ثبت فروش 484 میلیون دلاری شد.

راه، راه بازگشت (The Way Way Back)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: نات فاکسون
  • بازیگران: استیو کارل، آناسوفیا راب، تونی کولت، آلیسون جانی، سام راکول
  • ژانر: کمدی، درام
  • سال پخش: 2013
  • IMDb:‌ نمره 7.4

راه، راه بازگشت یکی از بهترین فیلم های استیو کارل در ژانر کمدی است که در سال 2013 منتشر شد. در این فیلم که ماجرا مربوط به یک پسربچه خجالتی 14 ساله است، کارل نقش یک فرد نفرت‌انگیز را ایفا می‌کند.

مادر دانکن با ترنت با بازی استیو کارل نامزد می‌کند و او به عنوان شخصیت شرور داستان دست به هر کاری می‌زند که دانکن را اذیت کند یا او را مورد تمسخر قرار دهد.

کارل به حدی خوب این نقش را ایفا می‌کند که گویی انگار خود او در کودکی مورد تحقیر و آزار قرار گرفته و حالا که بزرگ شده از هر فرصتی برای تحقیر کودکان استفاده می‌کند.

ترنت از قدرت و اختیاری که بر روی دختر خود و دانکن دارد سواستفاده می‌کند و از این کار حس قدرتمند بودن دارد. اما زمانی که باید بزرگسال باشد و در مقابل یک بزرگسال دیگر بایستد بلافاصله عقب‌نشینی می‌کند که این حاکی از این است که او در واقع ترسویی بیش نیست.

گرچه ترنت یک شخصیت مثبت یا الزاما کمدی نیست، کارل با اجرای خوب خود نشان می‌دهد که به خوبی از پس نقش‌های سیاه هم برمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کیت بلانشت

بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی

پسر زیبا (Beautiful Boy)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: فیلیکس ون‌گرینینگن
  • بازیگران: استیو کارل، تیموتی شالامی، مورا تیرنی، ایمی رایان، تیموتی هاتون
  • ژانر: بیوگرافی، درام
  • سال پخش: 2018
  • IMDb:‌ نمره 7.4

در فیلم پسر زیبا با هنرنمایی استیو کارل و تیموتی شالامی شاهد یکی از تلخ‌ترین و جدی‌ترین نقش‌های کرل هستیم. او در نقش پدر یک پسر جوان با بازی تیموتی شالامی ظاهر می‌شود. پسر جوان شدیدا غرق در دنیای مواد مخدر است و پدرش می‌کوشد به او در ترک مواد کمک کند.

فیلم که از جمله بهترین فیلم های استیو کارل است بر اساس خاطرات واقعی دیوید و نیک شف نوشته شده که روایتی از چگونگی نجات نیک توسط پدرش از دام اعتیاد است. شخصیتی ساکت، آرام و مهجور معمولا شخصیتی نیست که ما از کارل انتظار داریم اما در این فیلم حتی در پرتنش‌ترین درگیری‌های پدر و پسری، او شخصیتی آرام و بی‌هیجان دارد.

حتی شاید برخی از بهترین سکانس‌ها و لحظات فیلم آن بخش‌هایی باشد که کارل هیچ دیالوگی ندارد و تنها با حالت چهره و نگاه خود، احساساتش مانند ترس، درماندگی، افسردگی و نگرانی را بروز می‌دهد.

این فیلم نه فقط محلی برای درخشش کارل که یکی از فیلم‌های موفق تیموتی شالامی نیز بود چراکه او به خاطر این فیلم نامزد جوایز متعددی شد و بیش از پیش در هالیوود معروف شد.

آفتاب‌ خانم کوچولو (Little Miss Sunshine)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: جاناتان دیتون و لری فاریس
  • بازیگران: استیو کارل، گرگ کینر، تونی کولت، ابیگیل برسلین، آلن آرکین، پل دینو، گوردون تامسن
  • ژانر: کمدی
  • سال پخش: 2006
  • IMDb:‌ نمره 7.8

فیلم آفتاب خانم کوچولو از بهترین فیلم های کمدی استیو کارل است که در سال 2006 به عنوان یکی از بهترین کمدی‌های سیاه سال اکران شد. فیلم درباره یک خانواده مشکل‌دار و ناکارآمد است که دختر جوان خود را در مسیر طولانی برای حضور در مسابقات نهایی دختر شایسته سال همراهی می‌کنند.

استیو کار در اینجا نقش عمو فرانک را بازی می‌کند که شدیدا تحت تاثیر مارسل پروست، نویسنده شهیر فرانسوی است و خود را مایه ننگ خانواده می‌داند. او به خاطر رابطه عاشقانه با یکی از شاگردانش، اقدام به خودکشی کرده است.

قیافه بی‌روح کارل در این فیلم شدیدا با فضای آن همخوانی دارد. بازی دراماتیک او نیز به خوبی مشکلات روانی شخصیت عمو فرانک را به نمایش می‌گذارد. او هرگاه که متن به شوخ‌طبعی نیاز داشته باشد شوخ طبع هم می‌شود اما همواره یک عمو نگران است که می‌کوشد هرگاه خانواده‌اش به حمایت او نیاز دارند آن‌ها را پشتیبانی کند.

در جایی از فیلم حتی او به عنوان الگوی برادرزاده‌اش، دواین معرفی می‌شود و آن صحنه یکی از شاهکارهای استیو کارل است که در آن بامزگی را با انتقال حرف‌های مهم و حساس توامان می‌کند و اثبات می‌کند که چه بازیگر توانا و مستعدی است.

بازی او دیگر همکارانش در این فیلم توسط تماشاگران و منتقدین شدیدا تحسین شد. فیلم در گیشه هم موفقیت خوبی کسب کرد و 101 میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت تا یکی از بهترین فیلم های استیو کارل باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های تیموتی شالامی

بهترین فیلم های کودکانه

به مارون خوش آمدید (Welcome to Marwen)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: رابرت زمکیس
  • بازیگران: استیو کارل، لزلی من، دیانه کروگر، مریت ویور، جنل مونی، ایزا گونزالس
  • ژانر: کمدی، بیوگرافی، درام
  • سال پخش: 2018
  • IMDb:‌ نمره 6.2

فیلم به مارون خوش آمدید به عنوان یکی از فیلم های استیو کارل در سال 2018 اکران شد. این فیلم نه در گیشه خوب عمل کرد و نه نظر مثبتی از منتقدان دریافت کرد. اما دلیل اینکه در لیست بهترین فیلم های استیو کارل قرار دارد چیست؟

فیلم مربوط به داستان واقعی شخصی به نام مارک هوگانکمپ است که بعد از اینکه توسط گروهی از نژادپرستان سفیدپوست مورد تهاجم قرار می‌گیرد، به بیماری اختلال اضطراب بعد از حادثه دچار می‌شود و حافظه خود را از دست می‌دهد.

او برای کنار آمدن با بیماری جدید خود، یک شهر مینیاتوری کوچک در باغ منزل خود می‌سازد و می‌کوشد خشونت‌های جنگ را با عروسک‌های خود بازسازی کند. فیلم البته نتوانست جذابیت واقعی داستان زندگی هوگانکمپ را به تصویر بکشد، اما استیو کارل و بازی درخشان او تنها عاملی است که باید این فیلم را در زمره بهترین کارهای او قرار داد.

تصویری که کارل از هوگانکمپ در فیلم ارائه می‌کند بسیار دقیق، مشخصا دچار اضطراب، تشویش و سردرگمی است. او در تصور خود اما یک آدم بامزه، دلسوز و بیش از همه در جایگاه قدرت و کنترل و امور است.

حتی در برخی موارد که فیلمنامه ضعیف عمل کرده بود، کارل با نمایش درخشانی که از شخصیت اصلی داشت به خوبی در انتقال احساسات خوب عمل کرد و عمق فاجعه را به نمایش گذاشت. بازی او در این فیلم هیچ جایزه و ستایشی در پی نداشت، اما اگر از دوست‌داران استیو کارل هستید، تماشای آن را از دست ندهید.

باکره‌ چهل‌ساله (The 40-Year Old Virgin)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: جاد اپتاو
  • بازیگران: استیو کارل، کاترین کینر، پل راد
  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • سال پخش: 2005
  • IMDb:‌ نمره 7.1

باکره چهل ساله که یکی از بهترین فیلم های استیو کارل است، اولین تجربه کارگردانی جاد اپتاو محسوب می‌شود. داستان فیلم برخلاف داستان‌های عاشقانه رایج، به رفاقت بین مردان تمرکز دارد و در عین سادگی، بسیار تاثیرگذار است.

اندی 40 ساله با بازی استیو کارل در یک مغازه ابزارآلات برقی کار می‌کند. او یک راز بزرگ دارد و آن اینکه هیچگاه نتوانسته دل هیچ زنی را به دست بیاورد. زمانی که چند تن از همکارانش متوجه راز او در یک دورهمی کوچک می‌شوند، به او قول می‌دهند که کمک کنند تا بالاخره با یک زن وارد رابطه شود. این قول برای این گروه حالت یک ماموریت را می‌گیرد و در نهایت رفاقت این چهار نفر را صمیمی‌تر و گرم‌تر می‌کند.

اپتاو می‌گوید که بعد از دیدن فیلم گوینده: افسانه ران برگندی تصمیم به همکاری با کارل می‌گیرد و حتی داستان فیلم باکره چهل ساله را با همکاری کارل نوشته است.

نقش آفرینی کارل در این فیلم یکی از به‌یادماندنی‌ترین نقش‌های او است که سبب شده باکره چهل ساله از بهترین فیلم های کمدی استیو کارل باشد. او با اینکه خجالتی است درباره ترس و عدم اعتماد به نفس حین رویارویی با زنان با صراحت صحبت می‌کند. استیو کارل طوری اندی را به تصویر می‌کشد که تماشاگر نه فقط او را درک، بلکه شاید در مواردی با او همذات‌پنداری می‌کند.

باکره 40 ساله در اشل خود در گیشه غوغا کرد و 177 میلیون دلار فروخت. از این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی 2005 با بازیگرانی محشر یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های واکین فینیکس

بهترین فیلم های جورج کلونی

گوینده: افسانه ران برگندی (Anchorman: The Legend of Ron Burgundy)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: آدام مک‌کی
  • بازیگران: استیو کارل، ویل فرل، کریستینا اپل گیت، پاول راد، دیوید کوچنر
  • ژانر: کمدی
  • سال پخش: 2004
  • IMDb:‌ نمره 6

گوینده: افسانه ران برگندی را نه فقط یکی از بهترین فیلم های کمدی استیو کارل که یکی از بهترین کمدی‌های قرن بیست و یکم می‌دانند. آدام مک‌کی در این فیلم به عنوان یک کارگردان توانمند ظاهر شد. در واقع در کنار همه خصیصه‌های برجسته فیلم مثل بازیگران معروف، فیلمنامه قدرتمند و خنده‌آور و کارگردانی روان، خصوصیت اصلی فیلم سبک کمدی مسخره و خنده‌آور آن است.

شاید باورتان نشود اما شاید در کل قرن 21 از هیچ فیلم کمدی به اندازه این فیلم نقل قول نشده باشد. تازه نکته ماجرا اینجاست که بسیاری از این نقل‌قول‌ها هم مربوط به یکی از خل‌وضع‌ترین شخصیت‌های فیلم یعنی بریک تاملند با بازی استیو کارل است.

تردیدی نیست که بریک یکی از بهترین نقش‌هایی به شمار می‌رود که کارل در کل کارنامه کاری‌اش ایفا کرده است. بریک شدیدا احمق است و خزعبلاتی دیوانه‌وار می‌گوید. بعضا او چیزهایی که در روزمرگی خود می‌بینید و دوست دارد را به زبان می‌آورد. مثل یک فرش یا میز یا چراغ! او شخصیت بامزه و دوست‌داشتنی دارد که به دوست خود ران برگندی بسیار وفادار است. با بازی درخشان کارل است که این شخصیت آنقدر خوب درآمده که فراموش کردن آن اصلا کار آسانی نیست.

نبرد دو جنسیت (Battle of Sexes)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: جاناتان دیتون و لری فاریس
  • بازیگران: استیو کارل، اما استون، آندره‌آ ریسبرو، الیزابت شو، آستین استول
  • ژانر: کمدی، درام، بیوگرافی
  • سال پخش: 2017
  • IMDb:‌ نمره 6.7

11 سال بعد از فیلم موفق آفتاب خانوم کوچولو، همان تیم کارگردانی کمدی درام نبرد دو جنسیت را ساختند که البته به اندازه فیلم قبلی موفق نبود. هزینه ساخت فیلم 25 میلیون دلار شد اما فروش آن به زحمت به 18 میلیون دلار رسید. با این وجود فیلم یکی از بهترین فیلم های استیو کارل محسوب می‌شود.

منتقدان اما فیلم را پسندیدند و نقدهای مثبتی برای آن نوشتند. استیو کارل و اما استون نیز به خاطر این فیلم نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شدند.

داستان فیلم در دهه 70 میلادی جریان دارد و به داستان واقعی زن شماره یک تنیس جهان بیلی جین کینگ و مسابقه او با قهرمان مردان جهان بابی ریگز اشاره دارد. ریگز متعصب و شدیدا مردسالار محسوب می‌شود و البته خانواده‌اش به دلیل اعتیاد او به قمار در حال فروپاشی است.

او برای حل مشکل خود تصمیم می‌گیرد کینگ را به یک مسابقه دعوت کند. مسابقه بین کینگ و رگیز آینده تنیس زنان را شکل می‌دهد. کارل در این فیلم با مهارت همیشگی خود ریگز را به عنوان یک شخصیت شدیدا مغرور و غیرقابل تحمل به تصویر می‌کشد که به زنان نگاهی از بالا به پایین دارد. تماشای این فیلم که از فیلم های استیو کارل محسوب می‌شود را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کریستین بیل

بهترین فیلم های آدام سندلر 

اهتراز آخرین پرچم (Last Flag Flying)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: ریچارد لینکلیتر
  • بازیگران:استیو کارل، برایان کرانستون، لارنس فیشبرن
  • ژانر: کمدی، درام
  • سال پخش: 2017
  • IMDb:‌ نمره 6.9

اهتزاز آخرین پرچم هم از فیلم های استیو کارل است که در آن او نقشی ساکت و احساسی بازی می‌کند. اهتزاز آخرین پرچم درامی به کارگردانی ریچاد لینکلیتر است که در سال 2017 با حضور استیو کارل در نقش لری، یک تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا اکران شد. در این فیلم، لری به دنبال دو هم‌سنگر گذشته خود در جنگ ویتنام می‌گردد.

او بعد از یافتن آن دو به آن‌ها خبر می‌دهد که پسرش که عضو ارتش آمریکا بوده، در جنگ عراق کشته شده است. او از سال با بازی برایان کرانستون و ریچاد با بازی لارنس فیشبرن می‌خواهد که او را در فرایند تحویل جنازه پسرش و انتقال او همراهی کنند.

استیو کارل شخصیت لری را به سادگی اما بسیار تاثیرگذار و گرم اجرا می‌کند. احساسات او در چهره‌اش کاملا عیان است و اصلا نمی‌تواند حسی که مرگ پسر به او منتقل کرده را پنهان کند. او چون از این واقعیت‌ آگاه است تصمیم می‌گیرد دو دوست خود را که در شرایط سخت جنگی همواره با او بودند همراه خود کند.

کارل در مصاحبه‌ای درباره این فیلم با کامینگ سون گفت: این دو دوست، ریچارد و سل تفنگداران نیروی دریایی بودند و او برای آن‌ها مثل برادر کوچکتری بود که مراقبش بودند. اساسا این فیلم را از بهترین فیلم های استیو کارل و نقش لری داک‌شپرد را یکی از بهترین نقش‌های او می‌دانند.

فاکس‌کچر (Foxcatcher)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: بنت میلر
  • بازیگران: استیو کارل، چنینگ تیتوم، مارک روفالو، ونسا ردگریو
  • ژانر: بیوگرافی، درام،‌ تاریخی
  • سال پخش: 2014
  • IMDb:‌ نمره 7

فاکس کچر که از فیلم های استیو کارل محسوب می‌شود در واقع یک زندگینامه غیردقیق مبتنی بر داستان‌ها حواشی زندگی جان دو پان است. او که فردی خیرخواه و دوست‌دار کشتی است ناگهان به قتل متهم می‌شود.

باید گفت که این نقش یکی از خاص‌ترین نقش‌هایی است که کارل در زندگی خود ایفا کرد. در این فیلم گریم سنگین و یک دماغ مصنوعی به چهره استیو کارل اضافه شد تا او شبیه به جان دو پان اصلی شود.

اما تمام این‌ها در برابر آن حس عمیق و دقیقی که او با اجرای نقش جان دو پان اجرا می‌کند هیچ است. شخصیت او در این فیلم کاملا بی‌رحم و از خود راضی است. کارل تمام تلاشش را کرده تا یک فرد متوهم و آسیب‌پذیر را به تصویر بکشد. مردی با روحی متلاشی شده که در نهایت مشخص می‌شود اسکیزوفرنی پارونوئید دارد.

نامزدی استیو کارل برای این فیلم در اسکار و گلدن گلوب سبب شده تا این فیلم از بهترین فیلم های استیو کارل باشد. تام مک‌کراتی منتقد هالیوود ریپورتر نیز بر این عقیده است که بازی کارل در این فیلم بود که یک تغییر هویت حرفه‌ای مهم در کارنامه او رقم زد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

سرسخت (Irresistible)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: جان استوارت
  • بازیگران: استیو کارل، کریس کوپر، مک‌کنزی دیویس، توفر گریس، ناتاشا لیون، رز بیرون
  • ژانر: کمدی، درام
  • سال پخش: 2020
  • IMDb:‌ نمره 6.3

سرسخت هم یکی از بهترین فیلم های کمدی استیو کارل است که در سال 2020 با کارگردانی جان استوارت اکران شد. در این فیلم ستارگانی چون کریس کوپر، مک کنزی دیویس، توفر گریس، ناتاشا لیون، رز بیرن،‌ ویل ساسو، برنت سکستون، دبرا مسینگ و ویلیام اسمیت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم درباره یک استراتژیست انتخاباتی دموکرات است که می‌کوشد نامزد جناح راست محلی برای پیروزی در انتخابات یک شهر کوچک موفق باشد.

دیوانه‌وار، احمقانه، عشق (Crazy Stupid Love)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: گلن فیکارا، جان ریکوآ
  • بازیگران: استیو کارل، رایان گاسلینگ، جولیان مور، اما استون، مریسا تومی، کوین بیکن
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • سال پخش: 2011
  • IMDb:‌ نمره 7.4

دیوانه‌وار، احمقانه، عشق یکی از بهترین فیلم های استیو کارل محسوب می‌شود که در سال 2011 میلادی اکران شد. این فیلم را برادران وارنر منتشر کرد و رایان گاسلینگ برای بازی در آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

داستان این فیلم به کال مربوط است که بعد از 25 سال زندگی مشترک متوجه می‌شود زندگی‌اش در حال فروپاشی است. همسرش امیلی به او خیانت کرده و حالا می‌خواهد به خاطر مردی دیگر او را رها کند. کال از نظر روحی شدیدا آسیب دیده و بعد از آشنایی با مردی جوان و جذاب به نام جیکوب، درگیری سرگرمی‌های بیهوده و یک زندگی‌ بی‌بندوبار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کیانو ریوز

بهترین فیلم های اشتون کوچر

شهر سیارکی (Asteroid City)

بهترین فیلم های استیو کارل

  • کارگردان: وس اندرسون
  • بازیگران: استیو کارل، جیسون شوارتزمن، اسکارلت جوهانسون، تام هنکس، برایان کرانستون، جفری رایت، ادوارد نورتون، آدرین برودی، مایا هاک، مت دیلون، ویلم دفو، مارگو رابی
  • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
  • سال پخش: 2023
  • IMDb:‌ نمره 6.6

یکی از پرستاره‌ترین و بهترین فیلم های استیو کارل در سال 2023 فیلم سیارک آباد یا شهر سیارکی است که یک کمدی درام آمریکایی به کارگردانی وس اندرسون و بر اساس داستانی از اندرسون و رومن کوپولا محسوب می‌شود.

چهره‌های سرشناسی از تام هنکس و اسکارت جوهانسون تا مارگو رابی و برایان کرانستون در این فیلم در کنار استیو کارل حضور دارند و داستان به رویدادهای همایش اخترشناسی در سال 1995 می‌پردازد.

شهر سیارکی در هفتادوششمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و در آنجا از رقبای اصلی برای کسب جایزه نخل طلا بود. داستان فیلم به حضور دانش‌آموزان و والدین‌شان در جشنواره علمی و اخترشناسی سال 1995 مربوط است که در یک شهر بیابانی برگزار می‌شود.

سوالات متداول

بهترین فیلم های استیو کارل در سال 2023 کدامند؟

استیو کارل در سال 2023 تنها یک نقش‌آفرینی، آن هم در فیلم پرستاره شهر سیارکی داشته که آن را می‌توان از بهترین فیلم های استیو کارل در سال 2023 دانست.

بهترین فیلم های کمدی استیو کارل کدامند؟

گوینده: افسانه ران برگندی، باکره چهل ساله، آفتاب خانم کوچولو و بروس قادر مطلق از بهترین فیلم های کمدی استیو کارل هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم های استیو کارل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر