coinex
راهنمای خرید تکراتو

چگونگی دریافت بسته ویژه شب یلدا همراه اول

بسته ویژه شب یلدا همراه اول امسال هم مانند سالهای پیش با تخفیفات و بسته‌های مکالمه، اینترنت و پیامک ارائه شده است. این بسته با نام انارستان همراه اول شناخته شده است.

شرکت ارتباطات زسرساخت از ارائه بسته ویژه شب یلدا همراه اول خبر داد. همراه اول به عنوان  اولین اپراتور کشور بسته‌های متنوع خود در قالب طرح‌های مناسبتی را ارائه داد. جدیدترین طرح مناسبتی این اپراتور، طرح بسته‌های تخفیفی مخصوص شب یلدا با نام «انارستان همراه اول» است که هرساله توسط همراه اول معرفی می‌شوند. بسته‌‌های ویژه همراه اول در شب یلدا مخصوص تمامی مشترکین دائمی و اعتباری این اپراتور است.

بیشتر بخوانید: شورای رقابت: اپراتورها باید بسته های اینترنتی متنوع‌تر با حجم بیشتر عرضه کنند

فعالسازی بسته ویژه شب یلدا همراه اول

شرکت ارتباطات زیرساخت در آستانه شب یلدا بسته‌های ویژه ترکیبی همراه اول را معرفی کرد. در طرح مختص مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است و در قالب انارستان ارائه خواهند شد.

بسته های شب یلدا همراه اول از بامداد چهارشنبه، 29 آذر 1402 تا ساعت 7 صبح روز جمعه، 1 دی‌ماه 1402 قابل خریداری است.

این بسته‌ها از روز پنجشنبه، 30 آذر 1402 فعال شده و کابران می‌توانند نهایت تا ساعت 8 صبح روز جمعه، 1 دی‌ماه 1402 از آنها استفاده کنند.

فعالسازی بسته ویژه شب یلدا همراه اول

این بسته ویژه برای مشترکان دائمی و اعتباری به قیمت 8 هزار تومان و با شماره‌گیری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» قابل مشاهده و فعالسازی است.

مشترکان انارستان هم می‌توانند با قیمت 5 هزار تومان و با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 667 مربع» نسبت به خرید و فعالسازی بسته مذکور اقدام کنند.

امتیاز اصلی بسته‌های یلدایی همراه اول، مکالمه نامحدود درون شبکه به همراه یک گیگابایت اینترنت با قیمتی به صرفه است که تمامی مشترکان می‌توانند در بازه زمانی مذکور، فقط یک بار نسبت به خرید و فعالسازی آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

همراه اول همیشه در ارائه بسته‌های مناسبتی پیشرو بوده. شما نیز از بسته ویژه شب یلدا اپراتور اول کشور استقبال می‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر