coinex
راهنمای خرید تکراتو

رشد فروش گوشی های رده بالا و پرچمدار در سال 2023؛ اپل صدرنشین!

گوشی های رده بالا در سال 2023 فروش نسبتا بالایی را تجربه کردند و مثل همیشه، کوپرتینویی‌ها با آیفون خود در صدر جدول قرار دارند.

در یک تحلیل جدید، Counterpoint Research انتظار دارد که بازار جهانی گوشی های هوشمند برتر (دستگاه هایی با قیمت 600 دلار و بالاتر) در سال 2023 به میزان 6 درصد نسبت به سال قبل (سال) رشد کند و رکورد فروش را به ثبت برساند. به عبارت دیگر، این شرکت تحقیقاتی انتظار دارد که فروش گوشی‌های پریمیوم در سال 2023 6 درصد بیشتر از سال 2022 باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رشد فروش گوشی های رده بالا در سال 2023

بر اساس تحقیقات Counterpoint، اپل همچنان با سهم بازار 71 درصدی، پیشتاز بازار گوشی‌های هوشمند برتر خواهد بود. با این حال، سهم آن در سال 2023 نسبت به سال گذشته که 75 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت، کاهش خواهد یافت. سامسونگ با 17 درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت که نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش یافته است. هوآوی، شیائومی و اوپو با 5، 2 و 1 درصد سهم بازار به ترتیب در جایگاه های سوم، چهارم و پنجم قرار خواهند گرفت.

سهم تولیدکنندگان برتر گوشی های هوشمند در بازار پریمیوم، 2022 در مقابل 2023، تحقیقات Counterpoint Research

 

هند به عنوان سریع‌ترین رشد بازار گوشی‌های هوشمند بین سایر کشورها ممتاز ظاهر می‌شود

تحقیقات کانترپوینت می‌گوید که چین، اروپای غربی، هند، و مناطق خاورمیانه و آفریقا (MEA) با هند به عنوان سریع‌ترین رشد بازار گوشی‌های هوشمند ممتاز در سطح جهان، باعث رشد می‌شوند. علاوه بر این، این شرکت تحقیقاتی انتظار دارد چین، هند، MEA و آمریکای لاتین رکورد جدیدی را برای بازار گوشی های هوشمند برتر در سال 2023 به ثبت برسانند.

تجزیه و تحلیل نشان می‌دهد که در بخش گوشی‌های هوشمند پریمیوم، بخش گوشی‌های هوشمند فوق‌العاده (دستگاه‌هایی با قیمت 1000 دلار و بالاتر) باعث رشد می‌شوند. این بدان معناست که افراد بیشتر و بیشتری مدل رده بالا را در یک سری گوشی های هوشمند پرچمدار مانند Samsung Galaxy S23 Ultra یا Apple iPhone 15 Pro Max انتخاب می کنند. با توجه به این موارد، اکنون زمان مناسبی است که برندها گوشی‌های پریمیوم بیشتری را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رشد فروش گوشی های رده بالا در سال 2023 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر