coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا منتشر شد

تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا در حین تست دوربین و یک آزمایش اولیه لو رفته است که جزئیاتی در مورد طراحی آن به ما ارائه می‌دهد.

شیائومی گوشی‌های هوشمند شیائومی 14 و 14 پرو را در ماه اکتبر عرضه کرد. اما مدتی است که زمزمه‌های یک نسخه Ultra در سطح بالاتر در حال چرخش است. در حالی که شیائومی وجود آن را به طور رسمی تایید نکرده است، تصاویر جدیدی از این دستگاه به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا

این عکس‌ها که احتمالاً در یک آزمایش اولیه دوربین گرفته شده‌اند، گوشی را در یک قاب محافظ پنهان نشان می‌دهند. این امر طراحی کلی را مبهم می‌کند، اما یک برآمدگی قابل توجه دوربین با لنز پریسکوپ در سمت راست پایین وجود دارد.

این گوشی در این تصاویر با شیائومی 14 پرو و ​​ویوو ایکس 100 پرو مقایسه می‌شود و همچنین به نظر می‌رسد فریم آن شبیه به شیائومی 13 اولترا باشد. فراتر از ویژگی‌های قابل مشاهده، جالب‌ترین جزئیات از یک برچسب سفید در پشت گوشی می‌آیند.

در پشت گوشی، علامت‌های «N1»، «P2» و «EU» وجود دارد که سرنخ‌های مرموز ارائه می‌دهند. طبق گفته شیائومی، «N1» با شماره مدل مورد انتظار برای پرچمدار لایکا مطابقت دارد و این احتمال را بیشتر می‌کند که این در واقع یک شیائومی 14 Ultra باشد. “P2” نشان می‌دهد که این یک نمونه اولیه است، در حالی که “EU” به یک نسخه جهانی بالقوه در نظر گرفته شده برای بازارهای اروپایی اشاره می‌کند.

تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا

در حالی که خود ماژول دوربین تا حد زیادی پنهان می‌ماند، می‌توان انتظار طراحی گرد آشنا با چهار لنز را داشت.

به گفته Tipster Digital Chat Station، Xiaomi 14 Ultra دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (Sony LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر است. در کنار سنسور اصلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی انتظار می‌رود این آرایه را تکمیل کنند.

اطلاعات فاش شده همچنین حاکی از احتمال ارتقاء قاب تیتانیومی برای 14 Ultra است که جایگزین آلومینیوم مورد استفاده در 14 پرو معمولی خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر ارتباط ماهواره ای دو طرفه وجود دارد و ممکن است این گوشی دارای باتری 5180 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات و شارژ بی سیم 50 واتی باشد.

همچنین، انتظار می‌رود شیائومی 14 اولترا با سری پد 7 شیائومی در آوریل 2024 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر