coinex
راهنمای خرید تکراتو

تعرفه شارژ خودروهای برقی چقدر است؟

مدیرعامل شرکت توانیر در خصوص تعرفه شارژ خودروهای برقی توضیحاتی ارائه داد. بر اساس اعلام وی تعرفه این خودرو ها در رده تعرفه‌های تجاری قرار گرفته است.

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر تعرفه شارژ خودروهای برقی را اعلام کرد. او می‌گوید:«  تعرفه برق ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، سایر مصارف (تجاری) است.»

رجبی در این باره توضیح داد:« تعرفه شارژ خودروهای برقی در رده تعرفه‌های تجاری قرار گرفته و محاسبه می‌شود و طبق بودجه سال ۱۴۰۳ تعرفه برق برای واحدهای تجاری ۳۰ هزار ریال است.»

بیشتر بخوانید: ارتقا ارتباطات 5G و 6G در دستور کار ستاد فناوری قرار گرفت

او در ادامه افزود:« با توجه به شرایط فعلی، توسعه خودروهای برقی امری مثبت است و می‌تواند مزایای زیادی برای کشور داشته باشد.وزارت نیرو در تلاش است تا زیرساخت‌های لازم برای توسعه خودروهای برقی را فراهم کند و در این راستا تا جایی که مقدور باشد با وزارت صمت همکاری خواهیم داشت.»

مدیرعامل شرکت توانیر همچنین اعلام کرد:« در هر جایی ظرفیت شبکه اجازه دهد صنعت برق همکاری خواهد کرد.در جاهایی که شبکه مشکلی نداشته باشد، امکان واگذاری برای ایجاد زیر ساخت وجود خواهد داشت و در این راستا هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.»

وی در پایان تاکید کرد:« تعرفه برق خودروهای برقی هم اکنون به صورت تجاری محاسبه می شود و براساس آیین نامه تعرفه های تکمیلی برق، تعرفه برای واحدهای تجاری ۳۰ هزار ریال است.»

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی تعرفه شارژ خودروهای برقی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر