coinex
راهنمای خرید تکراتو

ورود گلکسی A55 به دیتابیس رگولاتوری مالزی؛ رونمایی نزدیک است

روز به روز به معرفی میان‌رده مورد انتظار سامسونگ نزدیک می‌شویم و اکنون نام گلکسی A55 به دیتابیس نهاد رگولاتوری مالزی اضافه شده است.

سامسونگ دو گوشی هوشمند سری A دارد که انتظار می‌رود به زودی معرفی شوند و یکی از مورد انتظارترین آن‌ها، یعنی گلکسی A55 5G، در پلتفرم گواهی SIRIM ظاهر شده است که دوباره به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند.

گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A55 5G گواهینامه SIRIM را با کد تایید “RGQL/38G/0224/S(24-0768) دریافت کرده است. این دستگاه با شماره مدل – “SM-A556E/DS” درج شده است و در بخش تلفن همراه با نام خود در پایگاه داده طبقه بندی شده است. این گواهینامه تا 21 فوریه 2025 معتبر خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی A55 در دیتابیس مالزی دیده شد

همانطور که گفته شد، این دستگاه اخیراً و قبلاً بخشی از گزارش‌های متعدد بوده است و ما قبلاً دستگاه را در سایر سیستم عامل‌های صدور گواهینامه نیز مشاهده کرده‌ایم، مانند پایگاه‌های داده MIIT، SDPPI، NBTC، GCF، Bluetooth SIG و TUV Rheinland. تصاویر زنده و رندرهای رسمی نیز به اشتراک گذاشته شده‌اند و جنبه‌های طراحی آن مانند پنل‌های کناری مسطح و پشت، واحد دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی، Key Island با دکمه پاور و تنظیم صدا، و همچنین سه انتخاب رنگ را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود گلکسی A55 مجهز به پردازنده Exynos 1480 خواهد بود و احتمالاً با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 ادغام می‌شود. این دستگاه همچنین ممکن است با رابط کاربری One UI 6.1 مبتنی بر Android 14 اجرا شود و احتمالا کانفیگ آن تا حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه دهد.

گواهی‌نامه SIRIM که برای گوشی گلکسی A55 سامسونگ صادر شده و اطلاعاتی از این گوشی را فاش کرده است

انتظار می‌رود صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش OLED، با اندازه صفحه نمایش 6.5 اینچی، وضوح صفحه نمایش HD+ و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز باشد.

در قسمت عقب، دستگاه احتمالاً از یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 12 مگاپیکسلی (فراترخ) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) و برای سلفی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی بهره ببرد.

همچنین در بخش باتری نیز احتمالا یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بخشی از دستگاه باشد و ممکن است از ویژگی شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی A55 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: thetechoutlook

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر