coinex
راهنمای خرید تکراتو

ببینید:‌ رندرهای گلکسی M15 5G منتشر شد [+ رنگ‌بندی]

رندرهای گلکسی M15 5G از طراحی آشنا و تکراری این گوشی در سه رنگ رونمایی کردند. قرار است این دستگاه امسال معرفی شود.

اخیرا افشاگر معروف Evan Blass، رندرهای گوشی Galaxy M15 را منتشر کرده است. این تصاویر یک نگاه اولیه به طراحی گوشی و گزینه‌های رنگی آن ارائه می‌دهند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رندرهای گلکسی M15 5G در سه گزینه رنگی لو رفت

گوشی گلکسی ام 15 فایوجی از نظر طراحی به نسل‌های پیشین خود شباهت دارد. این دستگاه سه حلقه دوربین با لبه‌های گرد در پشت دارد. در قسمت جلو هم ناچ فطره‌ای دوبین سلفی و حاشیه‌های کناری گوشی قابل مشاهده است.

رندرهای منتشر شده سه گزینه رنگی را به شما نشان می‌‌دهند؛ نقره‌ای، آبی و فیروزه‌ای دودی.

هر چند تصاویری که منتشر شده‌اند، جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی به ما نمی‌دهند، اما پیش از این، گلکسی M15 5G در پایگاه‌های داده مختلفی رویت شده است.

انتظار می‌رود گوشی Galaxy M15 دارای یک باتری قوی با ظرفیت 6000mAh و پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات باشد. این گوشی از ابتدا با سیستم عامل اندروید 14 ارائه می‌شود و سازگاری با شبکه‌های WiFi 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، احتمالا گوشی Galaxy M15 5G نسخه ری‌برند شده گلکسی A15 5G باشد و با این گوشی تفاوت‌های جزئی داشته باشد. بنابراین، ممکن است قلب تپنده این دستگاه چیپست Dimensity 6100 Plus باشد و از یک صفحه نمایش امولد 6.5 اینچی بهره ببرد.

سامسونگ 3 روز دیگر گوشی گلکسی F15 5G خود را در هند معرفی می‌کند اما انتظار می‌رود Samsung Galaxy M15 5G در هفته‌های آینده معرفی شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر