;
coinex

بهترین رستوران های مشهد [+ آدرس و شماره تلفن]

در سفر به مشهد، آشنایی با بهترین رستوران های مشهد می‌تواند در زمان نیاز به صرف یک غذای لذیذ، لذت سفر را دوچندان کند.

برای عموم افراد در سفر به هر جایی، یک فاکتور مهم و اساسی آشنایی با بهترین رستوران‌ها و غذاخوری‌ها است. در سفر و با توجه به اینکه مسافران شناخت خوب و دقیقی از وضعیت مقصد تفریحی یا گردشگری خود ندارند، دغدغه صرف غذا یک دغدغه عادی است.

نگرانی از کیفیت کار، قیمت و دسترسی مناسب به رستوران از مهمترین مسائلی است که ذهن گردشگران مشهد را به خود مشغول می‌کند. با در نظر گرفتن این دغدغه، در این مطلب ما قصد داریم به معرفی برترین رستوران ها و بهترین غذافروشی های مشهد بپردازیم. با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین رستوران های مشهد

مشهد به عنوان یکی از مهمترین شهرهای زیارتی ایران و یک مقصد گردشگری و تفریحی جذاب، از دیرباز محل توسعه خدمات مورد نیاز گردشگران از جمله انواع هتل و اقامتگاه و رستوران و غذاخوری بوده است.

در نتیجه این روزها شمار رستوران‌های مشهد بسیار زیاد است و برخی از آن‌ها از جمله باسابقه‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود.

رستوران‌های معروف مشهد با سابقه درخشان خدمت‌رسانی و کیفیت غذای بی‌نظیر در سالیان اخیر به شهرت خود افزوده‌اند. از طرفی برخی نام‌های جدید نیز از نخستین سال‌های فعالیت خود درخشان ظاهر شده‌اند. ما در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران های ایرانی مشهد و بهترین فست‌فودی‌ها را به شما معرفی کنیم. البته در این بین به رستوران‌های بین‌المللی هم توجه خواهیم داشت. با ما باشید.

رستوران پسران کریم

بهترین رستوران های مشهد
بهترین رستوران های مشهد
  • آدرس: چهارراه خیام، بلوار دستغیب، فرهاد 22
  • شماره تماس: 05137685053

رستوران پسران کریم یکی از بهترین رستوران های ایرانی مشهد محسوب می‌شود که اولین بار در سال 1359 و در خیابان طالقانی مشهد افتتاح شد. این رستوران بعدها و از سال 1376 به محل فعلی واقع در بلوار دستغیب که یکی از بهترین مکان های شهر مشهد محسوب می‌شود منتقل شد. این جابجایی البته تاثیری در محبوبیت این رستوران نداشت و پسران کریم همچنان به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی مشهد طرفداران زیادی داشته و دارد.

در پسران کریم همیشه از بهترین، تازه‌ترین و سالم‌ترین مواد غذایی استفاده می‌شود و کنترل شدیدی از طرف خود رستوران بر مسائل بهداشتی اعمال می‌شود که در شهرت هرچه بیشتر آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد موثر بوده است.

همچنین طبخ غذا با کیفیت بالا از دیگر عوامل شهرت رستوران پسران کریم محسوب می‌شود. از طرف دیگر فضای رستوران کریم هم از دلایل موثر در شهرت آن است. شما برای بازدید از فضای رستوران پسران کریم می‌توانید به سایت رسمی این رستوران مراجعه کرده و با انتخاب گزینه تور مجازی، نگاهی به طراحی  و دکوراسیون آن داشته باشید.

نام این رستوران را در مشهد و تقریبا در سراسر ایران به خاطر کیفیت چلوماهیچه و چلوگوشت آن می‌شناسند و از قدیم همواره دو مورد از محبوب‌ترین، باکیفیت‌ترین و بهترین غذاهای این رستوران همین دو غذا بوده است.

البته محبوبیت این دو غذا باعث شده تا بسیار پرسفارش باشند و تقریبا بلافاصله یک ساعت بعد از بازگشایی رستوران تمام شوند. بنابراین اگر تصمیم دارید در رستوران پسران کریم به صرف این دو غذا بپردازید، حتما بایستی در دقایق ابتدایی باز شدن رستوران در نوبت ظهر یا شب، در رستوران حاضر شوید. علاوه بر شعبه مرکزی رستوران که در خیابان فرهاد واقع شده، دو شعبه خیابان خیام و برج آلتون نیز از دیگر شعبه‌های رستوران پسران کریم در مشهد هستند.

رستوران ارم شاندیز

بهترین رستوران مشهد

  • آدرس: شاندیز، نرسیده به میدان دوم
  • شماره تماس: 05134284000

رستوران ارم شاندیز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شود که در سال 1362 افتتاح شد و همواره کیفیت غذای بسیار مناسبی داشته است. رستوران ارم سه قسمت سنتی، فضای باز و سالن VIP دارد که در هر یک از آن‌ها با توجه به سلیقه و علاقه خود می‌توانید غذای مناسب جهت میل کردن را انتخاب کنید.

بخش VIP رستوران ارم شاندیز به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی مشهد از سال 1390 راه‌اندازی شده و در مجموع باعث شده تا این رستوران از نظر فضای پذیرایی به یکی از بزرگترین رستوران‌های سراسر استان خراسان رضوی بدل شود. در حال حاضر رستوران ارم شاندیز مساحتی بالغ بر 12 هزار متر مربع دارد و به طور کلی همیشه یکی از رستوران‌های شلوغ و پرمشتری مشهد محسوب می‌شود.

این مجموعه با توجه به وسعت و سرعت خدمات رسانی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که تعداد افراد یا خانواده آن‌ها زیاد است و علاقه‌ای به محیط‌های شلوغ سربسته ندارند.

از معروف‌ترین غذاهای این مورد از بهترین غذافروشی های مشهد باید به چلوکباب‌ها و شیشلیک‌های آن اشاره کرد و به طور کلی کباب‌های این رستوران بسیار ایده‌آل است. به طور کلی شیشلیک‌های این رستوران بسیار معروف است و در شمار سه شیشلیک برتر مشهد قرار می‌گیرد.

نکته جالب رستوران ارم شاندیز این است که در این رستوران صرفا هزینه غذا دریافت می‌شود و بسیاری از مخلفات دیگر غذا به طور رایگان سرو می‌شود و این یعنی اگر شیشلیک سفارش دهید فقط هزینه کباب را پرداخت می‌کنید و موارد دیگر مانند ماست، دوغ، نان و غیره به طور رایگان سرو می‌شود.

به طور کلی ارم شاندیز را می‌توان بهترین رستوران مشهد در حوزه کباب تلقی کرد که ظرفیت بسیار بالایی دارد و برای گردشگران منطقه شاندیز بسیار اید‌ه‌آل است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین رستوران های بابلسر

 رستوران لیالی لبنان

بهترین رستوران ارزان مشهد

  • آدرس:‌ خیابات آیت‌آلله شیرازی، خیابان آیت‌الله بهجت
  • شماره تماس: 05136015000

اگر از بهترین رستوران های سنتی مشهد خسته شده‌اید و به دنبال تجربه بهترین رستوران های مشهد در بین فست‌فودی‌ها هستید، رستوران لیالی لبنان یکی از ایده‌آل‌ترین و بهترین گزینه‌ها است.

برای صرف فست فود در مشهد یکی از معروف‌ترین گزینه‌ها رستوران لیالی لبنان است که اساسا از جمله معروف‌ترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود و به اقرار خود به هیچ وجه در غذاها از سوسیس و کالباس و سویا استفاده نمی‌کند. همین مسئله سبب شده تا غذاهای این رستوران محبوبیت زیادی در سراسر شهر مشهد داشته باشند و به عنوان یکی از سالم‌ترین فست‌فودهای سراسر مشهد شناخته شوند.

پیتزا بعلبکی رستوران لیالی لبنان یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران و از جمله بهترین پیتزا در مشهد محسوب می‌شود. اگر قصد صرف فست فود در مشهد و در این رستوران را داشتید باید بدانید که شمار زیاد مشتریان این رستوران سبب شده تا عموم مراجعان ناگزیر باشند در صف بمانند.

پیتزا شبدیز

بهترین ساندویچی مشهد

  • آدرس: بلوار هفت تیر، بین هفت تیر 13 و هفت تیر 15
  • شماره تماس: 05138666666

اگر به دنبال بهترین پیتزا در مشهد هستید، پیتزا شبدیز یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود و در آن می‌توانید برای صرف فست فود در مشهد اقدام کنید.

شبدیز سه‌شعبه در سراسر مشهد دارد که همگی از جمله بهترین رستوران مشهد در حوزه فست‌فودها محسوب می‌شوند. رستوران شبدیز در سایت tripadvisor  هم از جمله بهترین رستوران های مشهد معرفی شده است.

اگرچه تمام سه شعبه پیتزا شبدیز از نظر جلب رضایت مشتری حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما شعبه هفت تیر این رستوران بیشتر از بقیه شهرت و محبوبیت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های رشت

بهترین فست فود قشم

رستوران احسان

بهترین غذافروشی های مشهد

  • آدرس: احمدآباد، بلوار ملاصدرا، ملاصدرا 2، احمدآباد دهم
  • شماره تماس: 05138409777

رستوران احسان نیز از جمله بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شود که فعالیت خود را در سال 1357 آغاز کرد و در تمام این سال‌ها توانسته اعتبار زیادی بین مردم و مشتریان کسب کند. کیفیت غذاهای این رستوران و خدمات آن همواره زبانزد مردم مشهد بوده و مشتریان زیادی برای آن به ارمغان آورده است.

به جز کیفیت بالا، تنوع منو رستوران هم از نکات مثبت این مورد از بهترین رستوران های ایرانی مشهد است. همچنین این رستوران به طور کلی برای افرادی که به دنبال بهترین رستوران ارزان مشهد هستند هم گزینه مناسبی است.

مجتمع گردشگری باباقدرت

بهترین مکان های شهر مشهد

  • آدرس: بلوار امام رضا، بلوار صدر
  • شماره تماس: 05133440803

مجتمع گردشگری باباقدرت نیز از جمله بهترین رستوران های سنتی مشهد محسوب می‌شود که اگ به دنبال تجربه غذاهای سنتی ایرانی در یک محیط خاص و متفاوت باشید می‌تانید به آن سر بزنید. جالب است بدانید که قدمت بنای این رستوران به دوران قاجاریه بازمی‌گردد و بیش از دو قرن است که از ساخت آن توسط اساتید معمار ایرانی می‌گذرد.

این رستوران تاریخی در سال 1380 توسط سازمان میراث فرهنگی و به عنوان یکی از آثار ملی تاریخی کشور به ثبت رسید. این مجتمع شامل رستوران سنتی، چایخانه و یک بازارچه سنتی است که موفق به کسب چهار گواهینامه بین‌المللی از انگلستان در حوزه توریسم و گردشگری شده است.

این رستوران که عموما مشتریان زیادی دارد همیشه به خاطر کیفیت غذای مطلوب خود مورد ستایش قرار گرفته و عموم اهالی مشهد از مشترین آن هستند. با توجه به جمیع ویژگی‌های مجموعه باباقدرت باید گفت که این رستوران یکی از بهترین مکان های شهر مشهد محسوب می‌شود و اگر قصد دارید در یک بنای جذاب و تاریخی به غذاخوردن بنشینید، باباقدرت بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز

بهترین کافه های شیراز

رستوران رضایی

بهترین رستوران های ایرانی مشهد

  • آدرس: تقاطع کلاهدوز، خیابان آبکوه
  • شماره تماس: 05138442000

رستوران رضایی مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شود که در حال حاضر به شکل یک مجموعه رستوران معروف در مشهد درآمده است. اولین رستوران از این مجموعه با نام یاس و در سال 1336 تاسیس شد و بعدها در سال 1357 با تاسیس چلوکبابی رضایی در خیابان دریادل، گروه رضایی به تدریج شروع به شکل گرفتن کرد.

با شهرتی که برند رضایی به تدریج کسب کرد، شعبه جدید آن در سال 1366 در آبکوه راه‌اندازی شد و سپس شعبه کترینگ در خیابان آزادی به نام جوجیکو شروع به فعالیت کرد. گسترش فعالیت‌های برند رضایی تاسیس شعبه‌های دیگر این رستوران در خیابان آخوند خراسانی و میدان جمهوری اسلامی را به دنبال داشت. مجموعه رضایی حتی با تاسیس یک شعبه در بابل فعالیت خود را به خارج از مشهد نیز گسترش داد.

با توجه به کیفیت کار و محبوبیت رستوران رضایی به عنوان یکی از بهترین از بهترین رستوران های ایرانی مشهد می‌توانید هر یک از شعبه‌های متعدد آن در شهر مشهد که در نزدیکی محل اقامت و رفت‌وآمد شما قرار دارد را برای صرف غذا انتخاب کنید.

به عقیده بسیاری از مشهدی‌ها، رضایی بهترین رستوران مشهد برای غذای بیرون‌بر است و سرعت آماده‌سازی و بسته‌بندی غذا در آن بسیار بالاست. گفتنی است که بهترین و پرطرفدارترین غذاهای این مورد از بهترین رستوران های مشهد عبارتند از جوجیکو، کباب کوبیده و قرمه‌سبزی.

البته دقت کنید که بهترین غذاهای این رستوران به خاطر طرفداران زیاد ممکن است در ساعات آغازین فعالیت رستوران به پایان برسد.

رستوران معین درباری

بهترین رستوران های سنتی مشهد

  • آدرس: بین میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو
  • شماره تماس: 05138549090، 05138520009

رستوران معین درباری به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی مشهد شناخته می‌شود که قدمت زیادی دارد. سالن غذاخوری این رستوران برخلاف رستوران‌های شیک و مدرن امروزی، چندین پله پایین‌تر از سطح زمین قرار گرفته و دیوارها و سقف آن با آیینه‌کاری تزئین شده است.

فضای داخلی این رستوران همچنین با انواع گل‌های طبیعی و مصنوعی زیبا و آکواریوم تزئین شده‌ است و انواع غذاهای ایرانی به همراه سالاد بار و میز اردور سرو می‌شود.

معروف‌ترین غذای رستوران معین درباری شیشلیک است است و پیشنهاد می‌شود حتما آن را امتحان کنید. رستوران معین درباری دو شعبه دارد و شعبه محبوب و مرکزی آن شعبه میدان تلویزیون است.

رستوران معین درباری از نظر کیفیت طبخ و کیفیت غذا همچنین از بهترین رستوران ارزان مشهد هم محسوب می‌شود و می‌توانید برای صرف یک غذای جذاب روی آن حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

جاهای دیدنی شیراز در پاییز

رستوران راستگو

فست فود در مشهد

  • آدرس: بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 23 و 25
  • شماره تماس: 05136016696

رستوران راستگو یکی از بهترین رستوران های مشهد با فضایی لاکچری و مجلل محسوب می‌شود. رستوران راستگو با نیم قرن سابقه فعالیت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های سراسر مشهد محسوب می‌شود.

شما همچنین در رستوران راستگو این امکان را دارید تا به برگزاری محافل دوستانه و کاری، جشن‌ها و مراسم بپردازید. برای اینکار البته باید از چند روز قبل با رستوران هماهنگی لازم را به عمل آورید.

رستوران مهستان شاندیز

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: هفت تیر 8، ابتدای گلشن
  • شماره تماس: 05138696666

رستوران مهستان شاندیز نیز از جمله بهترین رستوران های ایرانی مشهد محسوب می‌شود که کیفیت غذای آن در سراسر شهر زبان‌زد است. این رستوران محیط و دکوراسیون جذابی دارد و برای صرف یک وعده غذای به‌یادماندنی می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد.

رستوران مهستان به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد هم فضای باز و هم فضای سرپوشیده دارد و این از جمله بهترین و مهمترین ویژگی‌های آن است. موقعیت قرارگیری رستوران در نزدیکی بهترین مراکز خرید شهر که از بهترین مکان های شهر مشهد محسوب می‌شود هم از دیگر مزایای رستوران مهستان است.

رستوران مهستان به عنوان یکی از بهترین غذافروشی های مشهد در سال 1346 و توسط رضا راستگو تاسیس شد و سابقه فعالیت آن حالا به بیش از 50 سال می‌رسد. دکوراسیون جذاب، برخورد حرفه‌ای پرسنل و کیفیت مطلوب غذا از مهمترین دلایل محبوبیت رستوران مهستان شاندیز در مشهد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های ارزان قیمت شیراز

بهترین کافه های شیراز

رستوران ایتالیایی لیو

بهترین رستوران های ایتالیایی مشهد

  • آدرس: میدان پارک، نبش آزادی 1
  • شماره تماس:‌ 05136021427

اگر به دنبال بهترین رستوران های ایتالیایی مشهد باشید، رستوران معروف لیو یکی از جذابترین گزینه‌های موجود در شهر مشهد محسوب می‌شود.

این رستوران که در یکی از بهترین مکان های شهر مشهد قرار گرفته است، یک رستوران معروف با تخصص ویژه در انواع غذاهای ایتالیایی است.

به عنوان یکی از بهترین رستوران های مشهد تنوع غذایی رستوران لیو بسیار بالاست و شما دنیایی از طعم‌های جذاب کشور چکمه را در دسترس خواهید داشت. ترکیب منو این رستوران شامل انواع پیتزا، پاستا و لازانیا می‌شود.

رستوران سدروس

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: رضاشهر، پیروزی 5، نبش دعبل خزائی 12
  • شماره تماس: 05138762020

رستوران سدروس مشهد یکی از بهترین رستوران مشهد در حوزه کباب خصوصا شیشلیک و چلوکباب محسوب می‌شود. این رستوران البته منوی بسیاری متنوعی دارد و علاوه بر غذا مواردی چون دمنوش، بستنی، سینی سوخاری و غیره را هم عرضه می‌کند.

با توجه به این منو باید گفت که رستوران سدروس تقریبا انواع سلایق را دربرمی‌گیرد. رستوران سدروس البته از جمله رستوران‌های گرانقمیت مشهد محسوب می‌شود و علاوه بر کیفیت غذای بالا و متنوع، فضای بسیار جذاب و دلنشینی دارد.

علاوه بر رستوران، سدروس از تالار پذیرایی مخصوصی نیز برخوردار است و در آن می‌توانید مراسم و میهمانی‌های بزرگی برگزار کنید. این رستوران در سال 1397 به عنوان یکی از بهترین غذافروشی های مشهد افتتاح شد و در حال حاضر نیز دو شعبه در شهر مشهد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کافه های کیش

جاهای دیدنی کیش

رستوران امید

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: فداییان اسلام، فداییان اسلام 21، نبش عرفانی 3
  • شماره تماس: 05133411111

اگر به دنبال بهترین رستوران ارزان مشهد هستید، رستوران امید یک گزینه بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود که علاوه بر کیفیت غذای بسیار بالا و تنوع غذایی، در موقعیت مناسبی قرار گرفته و قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

محبوب‌ترین و بهترین غذای رستوران امید، کوبیده آن است و معمولا مشتریان این رستوران از کیفیت کوبیده آن تعریف می‌کنند. البته دقت کنید که در مشهد چندین رستوران به نام امید فعال است و توصیه می‌شود قبل از مراجعه به هر یک، آدرس و اطلاعات آن‌ها را با مورد معرفی شده در این بخش از مقاله مقایسه کنید.

کافه رستوران تراس

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: بلوار وکیل‌آباد، بلوار امامت، بین امامت 6 و 8
  • شماره تماس: 05131660

کافه رستوران تراس از جمله بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شود که فضای جذاب، منوی متنوع و کیفیت غذای بسیار بالایی دارد.

این رستوران از جمله جدیدترین رستوران‌های مشهد است و در آن علاوه بر انواع غذاهای ایرانی، بهترین غذاهای ترکی و ایتالیایی نیز سرو می‌شود. همین مسئله تراس را به یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی مشهد هم بدل کرده است.

کافه رستوران تراس در کنار غذا انواع نوشیدنی اختصاصی و دسر هم سرو می‌کند و با فضای لوکس و جذابش مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند. صبحانه بوفه این رستوران هم از بهترین و متنوع‌ترین صبحانه‌های مشهد محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های کیش

بهترین فست فود کیش

رستوران ترنم و ترمه

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: خیابان امام رضا، میدان بسیج، هتل بین‌المللی قصر طلایی
  • شماره تماس: 05138038

رستوران ترنم و ترمه به عنوان یکی از بهترین غذافروشی های مشهد در یکی از بهترین مکان های شهر مشهد یعنی داخل هتل بین‌المللی قصر طلایی قرار گرفته است. البته که این رستوران جذاب میزبان مشتریانی خارج از هتل نیز هست و می‌توانید برای صرف وعده‌های غذایی به آن مراجعه کنید.

هتل قصر طلایی به عنوان یکی از مشهورترین هتل‌های مشهد چندین رستوران دارد و رستوران ترنم یکی از بهترین رستوران‌های آن با انواع کباب و غذای ایرانی محسوب می‌شود. از جمله بهترین غذاهایی که می‌توانید در این رستوران تجربه کنید، چلو شیشلیک سنتی مشهدی و باقالی‌پلو با ماهیچه است.

علاوه بر این چلو گردن گوسفندی و کباب بره این رستوران نیز از جمله بهترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شود. در مجموع اگر می‌خواهید غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای سنتی مشهدی را تجربه کنید، رستوران ترنم و ترمه یک گزینه بسیار ایده‌آل محسوب می‌شود.

رستوران ارکیده سیاه

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: بلوار خیام، فرهاد 25
  • شماره تماس: 05137626283

رستوران ارکیده سیاه یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی مشهد محسوب می‌شود که در آن می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، دریایی، گیاهی و حتی ایرانی را تجربه کنید.

فضای لاکچری و جذاب ارکیده سیاه از دیگر مزایای آن است. اگر قصد صرف غذا در این مورد از بهترین رستوران های مشهد را داشتید، حتما در آن انواع پاستا را تجربه کنید. برنج ریزوتو و میگو، برنج ریزوتو و فیله، لازانیا و پیتزای این رستوران نیز از معروف‌ترین غذاهای آن هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساحل کیش

بهترین کشتی تفریحی کیش

رستوران کلبه

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: بلوار وکیل‌آباد، بلوار هاشمیه، نبش هاشمیه 18
  • شماره تماس: 05138831855، 05138831506

رستوران کلبه از جمله بهترین غذافروشی های مشهد محسوب می‌شود که بیش از هرچیز به خاطر غذاهای بین‌المللی خود شهرت دارد. این رستوران تمرکز خاصی بر سالم و تازه بودن مواد اولیه خود دارد و به همین دلیل بیشتر غذاها با گوشت سفید و چربی کم طبخ می شوند.

این رستوران فضای بسیار شیک و مدرن و جذابی دارد و برای دورهمی‌های رسمی و غیررسمی از بهترین گزینه‌ها به نظر می‌رسد. در منوی رستوران کلبه می‌توانید انواع پاسته و فیله مینیون، انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را صرف کنید و به طور کلی این رستوران از جمله بهترین رستوران های ایتالیایی مشهد هم محسوب می‌شود. استیک مرغ و گوشت رستوران کلبه هم بسیار معروف است.

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین پیش‌غذاهای رستوران کلبه سوپ شیر است که طرفداران خاص خود را دارد. البته اگر اهل سوپ نباشید می‌توانید انواع سیب‌زمینی تنوری را هم به عنوان پیش‌غذا سفارش دهید.

رستوران فودفکتوری

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: بلوار خیام، خیام 11، کوچه هوشیار
  • شماره تماسک 05137666793

رستوران فودفکتوری یکی از مدرن‌ترین و بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شود که در آن طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی عرضه می شود.

علاوه بر غذاهای خوشمزه، یکی از جذابترین موارد درباره رستوران فودفکتوری، دکوراسیون و طراحی جذاب آن است. طراحی این رستوران در مجموع به بهترین شکل انجام شده و بخش مهمی از شهرت آن هم اتفاقا به خاطر همین دکوراسیون است.

از دیگر مواردی که کاربران در فضای مجازی در تمجید از این رستوران ذکر کرده‌اند، حجم زیاد غذای آن است که به راحتی قادر به سیر کردن دو نفر است. به همین دلیل اگر همراه کسی به رستوران رفتید باید بدانید که معمولا غذاهای این مورد از بهترین غذافروشی های مشهد قادر به سیر کردن دو نفر هست.

از مهمترین مزایای فودفکتوی اینکه برای انواع سلایق مواردی ارائه می‌کند. مثلا طرفداران غذاهای تند می‌توانند روی غذاهای مکزیکی جذابی چون انچیلادا و تاکو حساب باز کنند. اگر اهل گوشت نباشد نیز یک سینی وگان طراحی شده است.

پنینی این رستوران به عنوان یک غذای ایتالیایی بسیار معروف است و باعث شده تا بتوان آن را یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی مشهد هم قلمداد کرده. کرپ فرانسوی، استیک قزل‌آلا و میگو سوخاری نیز در شمار غذاهای معروف رستوران فودفکتوری هستند. انواع برگرهای فودفکتوری نیز آن را به بهترین ساندویچی مشهد بدل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های قشم

بهترین زمان سفر به قشم

کافه کیوسک

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: بلوار سجاد، حامد جنوبی 12، بین عمید و فرزان
  • شماره تماسک 05136024128

کافه کیسوک از جمله بهترین رستوران ارزان مشهد محسوب می‌شود که در آن می‌توانید انواع غذا و خوراکی و نوشیدنی‌های جذاب را سفارش دهید.

کافه رستوران کیوسک به عنوان یک کافه جذاب همچنین فضای جالب و دکوراسیون زیبایی دارد. دیوارهای این کافه را با نقاشی‌های زیبا و طرح‌های مختلف پوشانده‌اند.

علاوه بر نورپردازی زیبا و تزئیات جذاب، این کافه چشم هر مشتری را به خود خیره می‌کند و می‌توانید در آن غذاهای فصل را صرف کنید. برای صبحانه نیز در کافه کیوسک که از بهترین رستوران های مشهد محسوب می‌شود، انواع املت، خوراک زبان و کرپ ارائه می‌شود.

برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای بین‌المللی پرطرفدار ازجمله پنینی، ساندویچ چیکن میکس و ترتیلای مکزیکی عرضه می‌شود که همگی در کنار پوره سیب‌زمینی، هویج و ذرت آب‌پز سرو می‌شوند.

رستوران تی‌رکس

بهترین رستوران های مشهد

  • آدرس: شاندیز، فرشته
  • شماره تماس: 05135593305

اگر به دنبال صرف فست فود در مشهد هستید، بهترین ساندویچی مشهد و یکی از بهترین رستوران‌های فست‌فودی این شهر، رستوران جذاب و زیبای تی‌رکس است که فضایی شیک و مدرن دارد. این رستوران البته به عنوان ارائه دهنده بهترین پیتزا در مشهد در خارج از شهر واقع شده و تراسی با منظره و فضای مطبوع دارد.

علاوه بر انواع فست فود، تی رکس همچنین استیک‌های بسیار جذاب و معروفی دارد. اما می‌توانید در بهترین ساندویچی مشهد انواع برگر و هات‌داگ را نیز امتحان کنید. در این مورد از بهترین فست فود در مشهد هم غذاها معمولا با پوره سیب‌زمینی و سیب‌زمینی تنوری سرو می‌شوند.

سوالات متداول

بهترین فست فودهای مشهد کدامند؟

اگر به دنبال بهترین پیتزا در مشهد هستید، پیتزا شبدیز و لیالی لبنان از بهترین گزینه‌ها هستند. تی رکس را هم می‌توان بهترین ساندویچی مشهد قلمداد کرد.

بهترین رستوران های سنتی مشهد کدامند؟

رستوران معین درباری، پسران کریم و رستوران سنتی باباقدرت از جمله بهترین رستوران‌های سنتی مشهد محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین رستوران های مشهد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر