coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ قرار گرفت [+ تاریخ معرفی]

مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ ظاهر شد. این گوشی به زودی و احتمالا هفته آینده در کشور چین معرفی خواهد شد.

انتشار مشخصات کلیدی گوشی هوشمند GT Neo 6 SE توسط شرکت ریلمی خبر از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه در چین می‌دهد. علاوه بر این، پستی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که می‌گوید این گوشی هفته آینده در چین عرضه خواهد شد؛ هر چند تاریخ دقیقی برای این واقعه مشخص نشده است.

اکنون، این گوشی بر روی پلتفرم بنچمارک Geekbench نیز ظاهر شده و به دنبال آن برخی از مشخصات سخت افزاری و امتیازات کلی آن در عملکرد فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک و مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی جی تی نئو 6 SE با شماره مدل RMX 3850 و یک مادربرد با کد pineapple در پلتفرم بنچمارک Geekbench فهرست شده است. طبق اطلاعات موجود در این وب‌سایت، این گوشی دارای یک پردازنده با سه هسته 1.9 گیگاهرتزی، چهار هسته 2.61 گیگاهرتزی و یک هسته اصلی 2.8 گیگاهرتزی خواهد بود.

بنابراین چیپست نیروبخش این دستگاه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام بخواهد بود و با 16 گیگابایت رم همراهی خواهد شد. البته به احتمال زیاد در زمان عرضه، گزینه‌های دیگری با رم‌های متفاوت نیز وجود خواهد داشت. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 14 از پیش نصب شده وارد بازار خواهد شد.

مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE

ریلمی جی تی Neo 6 SE موفق شده که در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب امتیازهای 1889 و 5102 را کسب کند. لیست منتشر شده به جزئیات بیشتری درباره این گوشی هوشمند اشاره نمی‌کند، اما به لطف گزارش‌های پیشین می‌دانیم که این گوشی از طراحی بسیار زیبا با حاشیه‌های نازک، لبه‌های خمیده و یک پنل BOE 8T LTPO با حداکثر روشنایی 6000 نیت و وضوح 1.5K برخوردار خواهد بود.

همچنین تصویری از این گوشی پخش شده که وجود یک گزینه رنگی چشم‌نواز نقره‌ای با نام Silver Knight را تایید می‌کند. در این تصویر، دو حلقه دوربین برجسته هستند و داخل یک فضای مستطیلی پر رنگ در بالای پنل پشتی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی GT Neo 6 SE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر