coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی جدید موتورولا با نام موتو G64 فایوجی به زودی معرفی خواهد شد

گوشی جدید موتورولا به زودی وارد بازار هند خواهد شد. موتورولا با انتشار کلیپی در شبکه اجتماعی ایکس از عرضه قریب‌الوقوع موتو G64 فایوجی خبر داد.

موتورولا هفته گذشته از گوشی موتو Edge 50 Pro خود در هند رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر در این کشور است. اکانت رسمی موتورولا نیز یک کلیپ کوتاه در شبکه اجتماعی X منتشر کرده و در آن یک گوشی جدید با صفحه نمایش punch-hole را به نمایش گذاشته و از عرضه قریب‌الوقوع آن خبر داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی جدید موتورولا

این گوشی احتمالا همان Motorola Moto G64 5G است که بیشتر مشخصات آن توسط افشاگر قابل اعتمادی به نام Evan Blass فاش شده است. تصویر و ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط Blass نشان می‌دهد که Moto G64 در دو رنگ با 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است که گزینه‌های ذخیره سازی بیشتری در زمان عرضه وجود داشته باشد.

گوشی جدید موتورولا

موتو G64 5G دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی (با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی) با سوراخ پانچ مرکزی (برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی) و یک ماژول دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (با لرزش‌گیر OIS) و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

در قاب سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور و در سمت چپ درگاه سیم‌کارت قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند در وب‌سایت Geekbench با اندروید 14، 12 گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته‌ای (6 هسته 2 گیگاهرتز، 2 هسته 2.5 گیگاهرتز) مشاهده شده است.

چند ساعت بیشتر از پخش این کلیپ نمی‌گذشت که موتورولا ویدیوی دیگری را در شبکه اجتماعی ایکس آپلود کرده و زمان رونمایی موتو جی 64 فایوجی را برای 16 آوریل اعلام کرد. این برند تأیید کرده که Moto G64 5G با تراشه دایمنسیتی 7025 مدیاتک و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد. طبق گفته‌های شرکت سازنده، این گوشی هوشمند از طریق وب‌سایت رسمی موتورولا در هند و فروشگاه Flipkart به فروش خواهد رسید.

از دیگر مشخصات موتو G64 فایوجی که تاکنون فاش شده می‌توان به گواهی IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب، پشتیبانی از شارژ 33 واتی و بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos اشاره کرد. گفته می‌شود که یک نسخه 8/128 گیگابایتی نیز از این گوشی در بازار موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید موتورولا یعنی Motorola Moto G64 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر