coinex
راهنمای خرید تکراتو

هرکسی ویندوز 10 را در 29 جولای دریافت نخواهد کرد

قابل دریافت بودن ویندوز 10. مایکروسافت اعلام کرده است با وجود کمتر از یک ماه، قبل از رونمایی از جدیدترین سیستم عاملش، ویندوز 10 را در چند مرحله پخش خواهد کرد و شروع انتشار آن در تاریخ 29 ژوئیه است.

مایکروسافت اعلام کرده است با وجود کمتر از یک ماه، قبل از رونمایی از جدیدترین سیستم عاملش، ویندوز 10 را در چند مرحله پخش خواهد کرد و شروع انتشار آن در تاریخ 29 جولای است.

این بدان معنا است که هر کامپیوتر شخصی که واجد شرایط برای ارتقا است الزاما در روز راه اندازی آن را دریافت نخواهد کرد. مایکروسافت می گوید که به منظور مدیریت تقاضا، گزینه پخش چند مرحله ای را انتخاب کرده است.

در واقع، غول رِدموند در مرحله اول این به روزرسانی را به کاربرانی ارائه خواهد داد که برای برنامه تست بتای کارمندان داخلی ویندوز ثبت نام کرده اند. سپس ویندوز 10 به مرور زمان برای کاربرانی ارسال خواهد شد که یک نسخه از آن را از قبل رزرو کرده اند.

درحالی که پخش مرحله ای آن یک کار اضافه به نظر می رسد، ولی در اصل موضوع خوبی است چرا که به مایکرو سافت فرصتی برای پیگیری و رفع هر گونه مشکلی که کاربران با تجربه با آن رو به رو می شوند را می دهد وقتی که در حال ارتقا دادن سیستمشان به ویندوز 10 هستند، قبل از اینکه این آپدیت به دست میلیون ها نفر دیگر برسد.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر