;
coinex

پاور بانک 26،800 میلی آمپر ساعتی با قیمت فوق العاده کم در آمازون بفروش می رسد

پاور بانک 26،800 میلی آمپر ساعتی با قیمت فوق العاده کم در آمازون بفروش می رسد

زمانی که در اوج استفاده از گوشی ها و تبلت های هوشمند بودیم پاور بانک ها به میان آمدند تا مشکل استفاده 24 ساعته ما از دستگاه های خود را حل کنند. پاور بانک غول آسای آسترو E7 انکر با ظرفیت 26،800 میلی آمپر ساعت توانایی آن را دارد که آیفون 6 اپل را ده مرتبه و آیفون 6 اس اپل و گلکسی اس 6 سامسونگ را 6 مرتبه شارژ کند، و حتی می تواند سلول بزرگ داخل آیپد ایر شرکت اپل را دو بار به 100٪ برساند.
پیش تر قیمت این پاور بانک 199.99 دلار بود. یعنی آمازون معمولا این دستگاه به قیمت 119.99 دلار عرضه می کرد، حال این امکان وجود دارد که یک تخفیف تقریبا 70 درصدی برای خرید آن از آمازون بگیرید، از قرار معلوم آمازون اکنون این پاور بانک را به قیمت 59.99 دلار بفروش می رساند. یعنی با پرداخت 60 دلار می توان پاور بانکی در اختیار داشت که بسته به دستگاه ما با سرعت بالا آن را شارژ می کند.
به همراه داشتن یک پاور بانک برای خیلی از افراد از واجبات است و برای دیگران هم اگر نخواهیم بگوییم ار الزامی به داشتن آن وجود دارد ولی می دانیم که بسیار خوشایند است که نگران تمام شدن باتری خود در طول روز خارج از منزل نباشیم، حال در نظر بگیرید که این پاور بانک عظیم را تنها به قیمتی حدود 210 هزار تومان در اختیار داشته باشید که با آن می توانید بار ها و بار ها گوشی و تبلت خود را شارژ مجدد نمائید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر