coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آیفون 7 پلاس

آیفون قصد دارد طرفداران خود را با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شگفت زده کند.

آیفون قصد دارد طرفداران خود را با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شگفت زده کند. جای هیچ تعجبی نیست که در مورد این گوشی های هوشمند مبتنی بر کوپرتنیو، شایعات زیادی در دنیای وب وجود داشته باشد، هر سال پیش از معرفی پرچمدار آیفون های جدید، تا حدودی قابلیت ها و مشخصات آنها فاش می شود. اینجا قصد داریم هر آنچه را که در مورد آیفون 7 پلاس می دانیم برای شما بازگو کنیم:

طراحی

طرفداران ممکن است از اینکه آی فون جدید سال آینده طراحی بسیار خوب و جدیدی خواهد داشت، خوشحال شوند. شایع است که این گوشی هوشمند از انواع آلیاژهای آلومینیومی و یا بدنه فلز مایع ساخته می شود. آنچه در طراحی این گوشی جالب است داشتن قابلیت یک تاچ ID بر روی صفحه نمایش و یک جک صوتی 3.5 میلی متری است. علاوه بر این گفته می شود که آیفون 7 پلاس ضد آب خواهد بود.
ادعا می شود که اپل در آیفون جدید دکمه هوم را حذف کرده است و قابلیت لمس سه بعدی جدید دستگاه شبیه به یک دکمه هوم عمل خواهد کرد.

علاوه بر این، طرفداران می توانند آیفون 7 پلاس را بین چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و رز طلایی انتخاب کنند
نمایشگر

بیشتر شایعات در مورد صفحه نمایش این دستگاه آی فون جدید حول قابلیت تاچ سه بعدی است که از قرار معلوم پشتیبانی از لمس چند بعدی خواهد داشت. در این میان، اندازه و رزولوشن صفحه نمایش آن احتمالا شبیه به آن از آیفون 6 اس پلاس است.

دوربین

آنچه که در مورد این دستگاه ادعا می شود این است که یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد.

سخت افزار

انتظار می رود که آی فون 7 پلاس مجهز به رم 3 گیگابایتی باشد. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که با چیپ ست A10 اپل که با فناوری 16 نانومتری توسط TSMC ساخته شده است، همراه خواهد بود. از لحاظ پردازنده ، دارای پردازنده ی دو هسته ای است که می تواند با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز  طوفان (مبتنی بر ARM v8) طراحی شده است.
از نظر ذخیره سازی، این گوشی می تواند در مجموعه ای از گزینه های 256 گیگابایتی، 128 گیگابایتی،64 گیگابایتی و 32 گیگابایتی برای انتخاب در دسترس باشد.

علاوه بر این، ظرفیت باتری آی فون 7 پلاس می تواند 2،100 میلی آمپر ساعتی باشد.

تاریخ انتشار

شایعات اشاره می کنند که آی فون 7 پلاس اوایل سپتامبر 2016 به همراه آیفون 7 معرفی خواهد شد. در همین حال، اعتقاد بر این است که انتشار واقعی این دستگاه آی فون جدید از اواخر سپتامبر آغاز خواهد شد.

قیمت

آی فون 7 پلاس می تواند با قیمت 1،000 دلار تا 1،200 بفرووش برسد. این قیمت ها بسیار زیاد است، اما به این واقعیت توجه کنید که ممکن است ویژگی های قابل توجه و مشخصات مشتری پسندی داشته باشد و تجربه ی خوبی برای کاربر ارائه دهد.
نیازی به گفتن نیست، قیمت این گوشی ممکن است از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد و از طرفی هم به اندازه های حافظه داخلی هر نوع بستگی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر