coinex
راهنمای خرید تکراتو

مانیتور بی سیم دل در نمایشگاه CES 2016

مانیتور بی سیم دل در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

مانیتور بی سیم دل در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.
شرکت دل دو مانیتور بی سیم را عرضه کرده است که یکی از مدل های آن قابلیتی دارد که ممکن است ارزش این مانیتور را مضاعف کند، مانیتور بی سیم دل 23 قادر به شارژ بی سیم تلفن های همراه است. این همان ایده است که سال گذشته، توسط معرفی سامسونگ، شاهد آن بودیم، امیدواریم که این مانیتور نیز با عملکرد مناسب توجه ما را به خود جلب کند.
مانیتور بی سیم دل 23 یک صفحه نمایش 23 اینچی فول اچ دی است، که امکان استفاده از صفحه نمایش خود را هم با دستگاه های ویندوزی و هم اندرویدی فراهم می کند (از طریق Miracast و بلوتوث). اما پایه ی این صفحه نمایش از پد شارژ ساخته شده است که از هر دو استاندارد شارژ بی سیم (Qi و PMA) پشتیبانی می کند.
مانیتور بی سیم دل 23 لمس فوق العاده مناسبی ارائه می دهد. همچنین دارای دو اسپیکر سه وات، یک زاویه دید گسترده 178 درجه، و استاندارد پورت HDMI و USB 2.0 است.
برادر بزرگتر مانیتور بی سیم دل 23 یک مانیتور 23.8 اینچی به نام مانیتور بی سیم دل 24 است. با این حال دل 24 در پایه خود شارژر بی سیم ندارد، اما چند ویژگی بهبود یافته مثل وجود چهار پورت USB 3.0، تولید بهتر رنگ و یک قاب کوچکتر در آن به چشم می خورد.
شرکت دل، فروش هر دو مانیتور را از 31 مارس آغاز خواهد کرد. مانیتور بی سیم دل 24 به قیمت 469 دلار و مانیتور بی سیم دل 23، به قیمت 429 دلار بفروش می رسد.

مانیتور بی سیم دل

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر