coinex
راهنمای خرید تکراتو

مچ بند Project Zero : گجتی که فشار خون را به تصویر می کشد

مچ بند Project Zero توسط کمپانی Omron در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد. این گجت فشار خون را به تصویر می کشد.

مچ بند Project Zero توسط کمپانی Omron در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد. این گجت فشار خون را به تصویر می کشد.

در دنیای امروز، افراد زیادی با بیماری فشار خون دست و پنجه نرم می کنند و احتمالا از این موضوع هم خبر دارید که  نظارت بر فشار خون آنطور که به نظر می رسد، کار آسانی نیست. مانیتورهایی که بدین منظور استفاده می شوند، اکثرا دست و پاگیر و حجیم هستند و برخی از آنها قابل حمل نیستند. به طور کلی استفاده از این دستگاه ها به گونه ای نیست که در هر شرایطی امکان پذیر باشد.

امسال امرن (Omron) که یک شرکت درجه یک در نظارت بر فشار خون است، در تلاش است تکنولوژی جایگزینی عرضه کند که خیلی ساده تر از بازوبندهای قدیمی – که در مطب پزشکان می توان آنها را یافت- مورد استفاده قرار بگیرند.

مچ بند جدید Project Zero به کاربران این امکان را می دهد که هر زمان و هرکجایی که می خواهند فشار خون خود را بررسی کنند، به سادگی هرچه بیشتر این کار را انجام دهند. این مچ بند شبیه به یک ساعت مچی هوشمند به نظر می رسد. ولی قطعا از یک ساعت مچی معمولی حجیم تر است. برررسی فشار خون، به سرعت و با فشردن یک دکمه صورت می پذیرد. اطلاعات این مچ بند را می توانید از طریق برنامه ای بر روی گوشی هوشمند خود برای دکتر ارسال و یا آنها را ذخیره کنید. این گجت با برنامه ی Apple Health هم کار می کند.

این مچ بند Project Zero که خیلی شبیه به یک ساعت هوشمند هم هست، زمان را به شما نشان می دهد، تعداد گام ها را می شمارد و مسافت، کالری و حتی کیفیت خواب را برای شما به تصویر می کشد. با این حال این شرکت اشاره می کند که این دستگاه جدید برای جایگزین شدن با فیت بیت (ردیاب تناسب اندام) طراحی نشده است. در واقع این دستگاه به عنوان دستگاهی پزشکی برای افرادی که دارای بیماری فشار خون بالا هستند، در نظر گرفته شده است.

امید است با استفاده از این دستگاه ها نظارت بر تغییرات الگوی رفتاری و فشار خون بیشتر شود و بدین ترتیب این گجت بتواند نقش موثری در پیشگیری از حملات قلبی و سکته را ایفا کند.

Project Zero  با همان دقت وسایل پزشکی –مثبت منفی ۳ میلی متر جیوه- عمل می کند و توسط FDA هم تایید شده است. مچ بند و بازوبند این شرکت تا اواخر سال ۲۰۱۶ عرضه می شوند. این مچ بند به قیمت ۲۰۰ دلار و یا کمتر قیمت گذاری شده است این در حالی است که بازوبند ان حدود ۱۰۰ دلار و یا کمتر عرضه می شود.

بازوبند ان حدود ۱۰۰ دلار و یا کمتر عرضه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: usatoday


عصر تکنولوژی، تکرا

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر