coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ی ویژه ی بی ام دبلیو M760i در آمریکا

نسخه ی ویژه ی بی ام دبلیو M760i وارد آمریکا می شود

مدل مخصوصی از بی ام دبلیو M760i در آمریکا به فروش خواهد رسید.

اگر بی ام دبلیو M760i را به اندازه ی کافی ویژه و خاص نمی دانید، بی ام دبلیو مدل دیگری را پیشنهاد کرده است. نام این مدل، “بی ام دبلیو اختصاصی M760i xDrive مدل V12، صد سال آینده” معرفی شده است. (BMW Individual M760i xDrive Model V12 Excellence THE NEXT 100 YEARS)

نام این مدل حقیقتا به همین اندازه طولانی است. مدل صد سال آینده بی ام دبلیو در بازارهای متفاوتی به فروش خواهد رسید، اما در مجموع 100 واحد از این مدل ساخته خواهد شد. از این میان، تنها 5 واحد وارد آمریکا می شود. علاوه بر کمیاب بودن مدل صد سال آینده بی ام دبلیو ، این مدل پر سرعت و فوق العاده لوکس خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر درباره ی نسخه ی ویژه ی بی ام دبلیو M760i با تکرا همراه شوید.

.

در کشور های دیگر، دو مدل هایبرید الکتریکی نیز با نام صد سال آینده همراه هستند.

در کشور های دیگر، دو مدل هایبرید الکتریکی نیز با نام صد سال آینده همراه هستند.q.

قدرت صد سال آینده بی ام دبلیو M760i مدل xDrive توسط موتور دو توربین 12 سیلندر تامین می شود. قدرت این ماشین، 610 اسب بخار اعلام شده و می تواند صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه به دست آورد.

قدرت صد سال آینده بی ام دبلیو M760i مدل xDrive توسط موتور دو توربین 12 سیلندر تامین می شود. قدرت این ماشین، 610 اسب بخار اعلام شده و می تواند صفر تا صد را در عرض 3.6 ثانیه به دست آورد..

طراحی داخلی این مدل تفاوت چندانی با نسخه ی معمولی بی ام دبلیو M760i ندارد، تنها تغییرات کوچکی در مدل صد سال آینده بی ام دبلیو به وجود آمده است.

طراحی داخلی این مدل تفاوت چندانی با نسخه ی معمولی بی ام دبلیو M760i ندارد، تنها تغییرات کوچکی در مدل صد سال آینده بی ام دبلیو به وجود آمده است..

در این مدل، چهار منطقه ی تهویه ی هوا و مجموعه ی اجرایی محیط استراحت بی ام دبلیو قرار گرفته که صندلی های عقب را راحت تر کرده است. همچنین، بسته ی هوای محیط بی ام دبلیو نیز در این مدل تعبیه شده که هوای داخل ماشین را همواره تازه می کند. علاوه بر این، صندلی ها نیز دارای سیستم تهویه هستند. ویژگی های دیگری نیز در این ماشین قرار گرفته که مشابه آن را می توان در سری 7 بی ام دبلیو مشاهده کرد.

.

داخل ماشین به شکلی طراحی شده که هرگز ویژه و خاص بودن ماشین خود را فراموش نکنید.

داخل ماشین به شکلی طراحی شده که هرگز ویژه و خاص بودن ماشین خود را فراموش نکنید..

میزهای تاشویی که در کنسول مرکزی تعبیه شده اند، به سرنشینان این امکان را می دهد که بدون توجه به ترافیک، به راحتی کارهای خود را انجام دهند. اگر توانایی خرید این ماشین را داشته باشید، می توان نتیجه گرفت که زیاد کار می کنید.

میزهای تاشویی که در کنسول مرکزی تعبیه شده اند، به سرنشینان این امکان را می دهد که بدون توجه به ترافیک، به راحتی کارهای خود را انجام دهند. اگر توانایی خرید این ماشین را داشته باشید، می توان نتیجه گرفت که زیاد کار می کنید..

و به منظور انجام کارهایتان، می توانید از قلم خودنویس ویژه ی Montblance که در ماشین قرار دارد، استفاده کنید. هیچ چیزبه اندازه ی یک قلم خودنویس لوکس نیست.

و به منظور انجام کارهایتان، می توانید از قلم خودنویس ویژه ی Montblance که در ماشین قرار دارد، استفاده کنید. هیچ چیزبه اندازه ی یک قلم خودنویس لوکس نیست..

قیمت نسخه ی ویژه ی M760i اعلام نشده است. اما به نظر می رسد که باید صد سال آینده را صرف پرداخت مبلغ آن کرد.

 قیمت نسخه ی ویژه ی M760i اعلام نشده است. اما به نظر می رسد که باید صد سال آینده را صرف پرداخت مبلغ آن کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر