coinex
راهنمای خرید تکراتو

لنز برچسبی بلیپس دوربین گوشی ها را به میکروسکوپ تبدیل می کند

لنز برچسبی بلیپس دوربین گوشی ها را به میکروسکوپ تبدیل می کند

چسباندن لنز برچسبی بلیپس به لنز دوربین گوشی های هوشمند، آنها را به میکروسکوپ تبدیل می کند.

در حال حاضر بلیپس در حال جمع آوری مبلغ مورد نیاز در کیک استارتر است؛ این وسیله یک لنز برچسبی است که هر گوشی هوشمندی را به یک میکروسکوپ دیجیتالی تبدیل می کند. دو نوع لنز مختلف در هر بسته وجود دارد؛ یکی از آنها در اندازه ی 0.5 میلی متر ماکرو، و دیگری در اندازه ی 1.2 میلی متر میکرو لنز طراحی شده اند.

لنز ماکرو شرایطی را فراهم می کند که بتوانید عکس های اچ دی را با ده برابر بزرگنمایی اپتیکال به ثبت برسانید؛ در حالیکه لنز میکرو، دستگاه شما را به میکروسکوپ دیجیتالی تبدیل می کند، این لنز می تواند جزئیات تصاویر را تا 1/7000 اینچ تشخیص دهد. در این بسته، یک لنز ماکرو، یک لنز میکرو و دو اسفنج کوچک قرار دارد که می تواند فوکوس تصویر را تثبیت کند. بسته ی آزمایشگاهی فوق العاده ی آن برای اهداف آموزشی، مطالعات علمی و حتی سرگرمی قابل استفاده است که شامل یک لنز میکرو، یک لنز ماکرو، یک منبع نور، یک جفت اسفنج، 6 اسلاید آماده و پایه ی گوشی می شود.

ین وسیله یک لنز برچسبی است که هر گوشی هوشمندی را به یک میکروسکوپ دیجیتالی تبدیل می کند ین وسیله یک لنز برچسبی است که هر گوشی هوشمندی را به یک میکروسکوپ دیجیتالی تبدیل می کند

بسته ی معمولی آن که با قیمت های  17 و 19 دلار به فروش می رسند، در حال حاضر به اتمام رسیده اند؛ اما مدل 23 دلاری آن موجود است. این محصول که در سپتامبر به عرضه ی عمومی می رسد، با قیمت 34 دلار به فروش خواهد رسید. بسته ی آزمایشگاهی نیز 46 دلار ارزش گذاری شده است و در سپتامبر به قیمت 68 دلار فروخته خواهد شد. احتمال عرضه ی عمومی لنز برچسبی بلیپس بسیار بالاست، چرا که در 38 روز آینده، مبلغ 17096 دلار جمع آوری خواهد شد.

اگر به علوم علاقه دارید و یا حتی از هواداران عکس های ماکرو و تصاویر میکروسکوپی هستید، قطعا از لنز برچسبی بلیپس لذت خواهید برد. این نوار چسبناک، بارها و بارها استفاده می شود. بلیپس هدیه ی جالبی را برای هواداران علوم به وجود آورده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر