;
coinex

نام پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی نوت 7 خواهد بود(شایعه)

نام پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی نوت 7 خواهد بود

بنا به گفته یکی از منابع قابل اعتماد، سامسونگ قصد دارد نام پرچمدار بعدی خود را تغییر دهد و آن را به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 نام گذاری کند. به نظر می رسد که سامسونگ برای ایجاد تناسب نام میان گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج با گلکسی نوت بعدی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. در واقع وقتی پرچمدار بعدی این شرکت با نام گلکسی نوت 6 عرضه شود، با توجه به کوچکتر بودن عدد 6 از 7 ممکن است این تصور اشتباه در ذهن مردم ایجاد شود که نوت 6 گوشی قدیمی تری نسبت به گلکسی اس 7 است .

این اولین باری است که سامسونگ قصد دارد تا شماره یکی از گوشی های سری گلکسی نوت خود را به منظور اهداف تجاری نادید بگیرد. با این حال سامسونگ قبلاً هم سیاست مشابه ای در مورد گوشی های سری Z خود اتخاذ کرده بود. این شرکت پس از عرضه اولین گوشی سری Z خود که مبتنی بر سیستم عامل تایزن بود، از عرضه گوشی با نام Z2 خود داری کرد و به جای آن محصولی با نام Z3 را روانه بازار کرد. البته با توجه به اینکه سامسونگ نام تجاری Galaxy Note 6 را ثبت کرده، ممکن است در آینده بازگشت به عقب داشته باشد و گوشی با چنین نامی را تولید کند (همان گونه که حالا در حال توسعه گوشی Z2 است، هر چند که هنوز مشخص نیست که این گوشی در عمل روانه بازار شود).

از طرف دیگر شنیده می شود که ممکن است سامسونگ در ساخت گلکسی نوت 7 (گلکسی نوت 6) از صفحه نمایش خمیده استفاده کند و صفحه نمایش این گوشی به مانند گلکسی اس 7 اج لبه دار باشد. در این صورت امکان دارد که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 7 اج نامگذاری شود.

احتمال می رود که سامسونگ گلکسی نوت بعدی خود را در اوایل ماه آگوست معرفی کند. سامسونگ گوشی گلکسی نوت 5 را در تاریخ 13 آگوست سال گذشته معرفی کرد و در تاریخ 21 آگوست آن را در دسترس کاربران قرار داد. به نظر می رسد که امسال نیز در حوالی همین تاریخ شاهد رونمایی گلکسی نوت 7 باشیم. همچنین سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار بعدی خود را زودتر از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل روانه بازار کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر