;
coinex

بروزرسانی tvOS 2 با قابلیت های بهبودیافته

بروزرسانی tvOS 2 با قابلیت های بهبودیافته

اپل در کنفرانس امروز اپل تی وی را هم به خاطر داشت. این کمپانی در کنفرانس WWDC امسال اعلام کرد که تی وی او اس ۲ (tvOS 2) برای چهارمین نسل از باکس های رسانه ای استریم اپل تی وی عرضه می شود.

هم اکنون بیش از ۱۳۰۰ کانال ویدئویی و بیش از ۶۰۰۰ اپلیکیشن بر روی تی وی او اس وجود دارد. اسلینگ تی وی (Sling TV)، کانال های کابلی زنده را برای اپل تی وی به ارمغان می آورد.

در این کنفرانس مدیر ارشد بخش نرم افزار و سرویس های اینترنتی به نام Cue، از یک اپلیکیشن ریموت جدید برای آی او اس رونمایی کرد.

در این کنفرانس مدیر ارشد بخش نرم افزار و سرویس های اینترنتی به نام Cue، از یک اپلیکیشن ریموت جدید برای آی او اس رونمایی کرد.

هم اکنون سیری کارهای بیشتری را بر روی اپل تی وی می تواند انجام دهد که از جمله ی آنها می توان به جستجو در یوتیوب اشاره کرد. همچنین سیری می تواند محصول خاصی را در فروشگاه آیتونز جستجو کند.

Cue گفت ما یک قابلیت جدید و بسیار عالی به نام Live Tuneln داریم. به منظور استفاده از این قابلیت، کاربران اپل تی وی می توانند با استفاده از سیری و دستوراتی مانند “Watch ESPN” آن را راه اندازی کنند. این قابلیت جدیدی که ذکر شد به کاربران این امکان را می دهد که به طور مستقیم و با استفاده از سیری به برنامه های زنده از اپلیکیشن های انتخابی دسترسی داشته باشند.

Cue گفت ما یک قابلیت جدید و بسیار عالی به نام Live Tuneln داریم.

قابلیت دیگری که برای اپل تی وی معرفی شده، قابلیتی است که طرفداران مدت ها به دنبالش بودند؛ قابلیت ورود با یک حساب کاربری. در واقع از این پس لازم نیست که برای هر اپلیکیشن به یک میلیون حساب کاربری مختلف وارد شوید. شما هم اکنون تنها به یک نام کاربری و رمز عبور یونیورسال نیاز دارید.

همچنین یک مد تاریک هم برای این دستگاه معرفی شد. به این منظور که در هنگام استفاده از اپل تی وی در تاریکی نور سفید رابط کاربری آن چشمان شما را آزار ندهد.

علاوه بر این موارد، از این پس توسعه دهندگان دسترسی بیشتری به API های تی وی او اس خواهند داشت که این موضوع به آنها امکان پشتیبانی از مواردی مانند ۴ کنترلر بازی و … را می دهد.

نسخه ی پیش نمایش تی وی او اس از امروز در دسترس توسعه دهندگان قرار می گیرد ولی مصرف کنندگان این بروزرسانی از تی وی او اس را از پاییز دریافت خواهند کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mashable


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر