coinex
راهنمای خرید تکراتو

کمتر از 10 درصد کاربران تمایل به خرید آیفون 7 دارند

کمتر از 10 درصد کاربران تمایل به خرید آیفون 7 دارند

هر دوسال یکبار معمولا اپل در تولید آیفون های جدید از طراحی جدیدی استفاده می کند. از طرف دیگر بسیاری از کاربران مدل S آیفون های اپل را ترجیح می دهند؛ چرا که معتقد هستند نسخه S آیفون، ورژن اصلاح شده آیفون قبلی است که ویژگی، قابلیت و سخت افزار بهتر و جدید تری مانند تاچ سه بعدی را ارائه می دهد.

گفته می شود که شرکت در طراحی آیفون سال جاری تغییرات زیادی اعمال نکرده و همان طراحی قبلی را برای یک سال دیگر ادامه خواهد داد. ظاهراً این موضوع چندان باب میل مشتریان احتمالی آیفون نخواهد بود. حالا طبق نظر سنجی صورت گرفته، کمتر از 10 درصد افرادی که در حال حاضر یک دستگاه آیفون دارند برای خرید آیفون جدید برنامه ریزی کرده اند. نظر سنجی به این منظور برگزار شده تا مشخص شود چه تعداد از کاربران، تمایل به خرید آیفون جدید دارند.

در نظر سنجی صورت گرفته، حدود 4.2 درصد افراد به گزینه “احتمال خیلی زیاد” رای دادند. حدود 5.1 درصد به گزینه “احتمال زیاد”، 11.2 درصد به “احتمال کم”، 33.3 درصد “احتمال خیلی کم” و 45.5 درصد به گزینه “به هیچ وجه” رای داده اند. با توجه به نظر سنجی صورت گرفته به نظر می رسد سال بسیار بدی در انتظار اپل باشد.

گفتنی است این تنها یک نظر سنجی بوده و ممکن است گفته افراد با اتفاقی که در عمل رخ خواهد داد متفاوت باشد. حتی این احتمال وجود دارد که در آیفون جدید ویژگی هایی وجود داشته باشد که کسی در حال حاضر از آن اطلاع نداشته باشد. ممکن است حتی شایعات صحت نداشته باشند و شاهد یک زبان طراحی جدید در آیفون 7 باشیم. به هر حال باید تا ماه سپتامبر و معرفی آیفون 7 صبر کرد و دید آیفون های جدید چه طراحی  و چه مشخصاتیخواهند داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر