;
coinex

تصاویر مفهومی از D1C گوشی جدید نوکیا را اینجا ببینید

 گوشی جدید نوکیا

D1C گوشی جدید نوکیا در راه است و تصاویر مفهومی آن ارائه شد.

در سال ۲۰۱۷ از شرکت نوکیا انتظار می‌رود که به بازار رقابت گوشی‌های هوشمند بازگردد. در بندی از قرار داد خرید محصولات و سرویس‌های این شرکت توسط شرکت بزرگ مایکروسافت آمده است که نوکیا مجاز به فروختن گوشی هوشمند جدید تا این فصل از سال نخواهد بود. اما گفته می‌شود که به احتمال قوی نوکیا قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را به زودی روانه‌ی بازار کند. هم اکنون نیز خبرها حاکی از طراحی گوشی هوشمند جدیدی  به نام نوکیا D1C توسط این کمپانی است. خلاصه‌ای از جزئیات این مدل در حال حاضر توسط بنچمارک های AnTuTu و Geekbench با اندروید 7.0 مورد بررسی قرارگرفته است.

امروز Weibo عکس‌هایی را از کانسپت (طرح مفهومی) یک گوشی منتشر کرد که ادعا می‌شود گوشی جدید نوکیا است. از تصاویر می‌شود فهمید که این گوشی احتمالاً در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی به بازار خواهد آمد. مدل دیگری از این گوشی نیز نشان می‌دهد که این گوشی حسگر اثر انگشت خواهد داشت. البته ما به شما توصیه می‌کنیم که تا طرح اصلی توسط نوکیا بیرون نیامده است چیزی را باور نکنید.

در طرح پیش بینی شده توسط بنچمارک AnTuTu گوشی جدید نوکیا D1C مجهز به صفحه نمایشی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. این دستگاه از چیپست ۴۳۰ snapdragon که دارای پردازنده 8 هسته‌ای و گرافیک مدل Adreno 505 بهره‌مند ‌است. هم چنین رم ۳ گیگابایتی این گوشی هوشمند در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی، از این گوشی دستگاه قدرتمندی می‌سازد. دوربین پشتی این مدل قابلیت عکس برداری تا ۱۳ مگاپیکسل را دارد و از دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی نیز می‌توان برای گرفتن عکس و ویدیوهای سلفی استفاده کرد.

البته نمی‌توان گفت این گوشی همان گوشی پرچمداری است که خیلی‌ها از این کمپانی انتظار داشتند؛ اما حتی کمپانی بزرگی مانند نوکیا نیز باید قدم به قدم در مسیر پیشرفت خود تلاش کند تا بتواند در عرصه‌ی رقابت حرفی برای گفتن داشته باشد.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر