;
coinex

سامسونگ از 2 تبلت مبتنی بر ویندوز 10 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی می کند

تبلت مبتنی بر ویندوز 10
در ادامه شایعات پیرامون نمایشگاه CES 2017، گزارش های جدیدی درباره معرفی 2 تبلت مبتنی بر ویندوز 10 توسط سامسونگ منتشر شده که قرار است جایگزین آخرین تبلت عرضه شده سامسونگ باشند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

بر اساس گزارش منتشر شده یکی از این دستگاه های مجهز به ویندوز 10 دارای شماره مدل SM-W720 است که انتظار می رود جایگزین گلکسی تب پرو اس (Galaxy TabPro S) باشد که در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شد. باتوجه به اینکه شماره مدل این دستگاه کاملا مشابه مدل گذشته است، به احتمال بسیار زیاد یک جانشین قدرتمند برای گلکسی تب پرو اس خواهد بود.

متاسفانه هنوز هیچ خبری درباره مشخصات دستگاه فوق منتشر نشده است، اما مدل فعلی دارای صفحه نمایش 12 اینچی QHD است که شاید مدل جدید هم به همین صفحه نمایش مجهز باشد. همچنین به احتمال زیاد تبلت مبتنی بر ویندوز 10 سامسونگ دارای نسل بعدی تراشه Core M اینتل است.

آنطور که پیدا است دومین تبلت سامسونگ که قرار است در CES 2017 معرفی شود دارای شماره مدل SM-W620 بوده که در اصل نسخه کوچکتر مدل 12 اینچی است. لازم به ذکر است که بسیاری از کاربران تبلت های مجهز به صفحه نمایش بزرگ را برای خرید ترجیح می دهند و شاید مدل کوچکتر از 12 اینچ چندان مورد توجه کاربران قرار نگیرد؛ اما قطعا سخت افزارهای قدرتمند و سیستم عامل ویندوز 10 برای خرید وسوسه کننده هستند.

به عنوان یادآوری گلکسی تب پرو اس دارای صفحه نمایش 12 اینچی با وضوح 2160 در 1440 پیکسل، نسل ششم پردازنده Core M اینتل، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. اگر قرار باشد که تبلت جدید سامسونگ جایگزین گلکسی تب پرو اس باشد، بدون شک به مشخصات سخت افزاری بالاتری مجهز خواهند شد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره نمایشگاه CES 2017 و برنامه شرکت های بزرگ تکنولوژی در رویدادهای مطبوعاتی این نمایشگاه باشیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر