;
coinex

قیمت گوشی نوکیا 6 اعلام شد؛ برند نوستالژی با قیمت مناسبی بازگشت

قیمت گوشی نوکیا 6

به نظر می رسد که برند نوستالژی به بازار جهانی به خوبی بازگشته است. شرکت نوکیا به تازگی گوشی هوشمند نوکیا 6 را معرفی کرده است. آنطور که پیدا است از اموال سال گذشته مایکروسافت یک گوشی هوشمند تمام عیار بیرون آمده، چیزی که طرفداران منتظرش بودند بالاخره از راه رسید. امروز قیمت گوشی نوکیا 6 همراه با تاریخ عرضه مشخص شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080p، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، دوربین اصلی با کیفیت 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 430 مجهز شده که سرعت نسبتا خوبی را دارد، به صورت کلی پردازنده های میان رده، به اندازه کافی برای انجام پردازش قدرتمند هستند.

این گوشی هوشمند دارای اسپیکر دوگانه با تقویت کننده های اختصاصی است که کیفیت بی نظیری را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به تکنولوژی ضبط دالبی و روکش صفحه نمایش با فیلتر پولاریزه برای افزایش دید در نور خورشید اشاره کرد. لازم به ذکر است که نوکیا 6 به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز بوده که لذت کار کردن با آن را دو چندان می کند.

واضح است که نوکیا 6 این شانس را ندارد که قاتل پرچمدارهای سامسونگ و اپل باشد؛ اما قطعا با این مشخصات و قیمت اعلام شده بهترین گزینه برای خرید است. آنطور که پیدا است قیمت گوشی نوکیا 6 تقریبا 245 دلار بوده و قرار است که در اوایل سال جاری میلادی روانه بازار شود. این دستگاه قرار است که برای اولین بار وارد بازار چین شود و بعد از آن پا به بازار جهانی خواهد گذاشت.

البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده؛ اما قیمت گوشی نوکیا 6 بسیار مناسب است و می تواند یکی از بهترین گزینه ها در زمان خرید باشد. شرکت نوکیا برنامه خاصی را برای سال جاری دارد و قرار است که در کنگره جهانی موبایل هم از یک دستگاه اندرویدی دیگر رونمایی کند. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر درباره دستگاه های جدید نوکیا باشیم.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر