coinex
راهنمای خرید تکراتو

اکسپریا ایکس زد پریمیوم ؛ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835

اکسپریا ایکس زد پریمیوم ؛ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835

ژاپنی‌ها در نمایشگاه امسال تاکنون 4 گوشی را معرفی کرده‌اند که یکی از آن‌ها یعنی اکسپریا ایکس زد پریمیوم توانسته است سروصدای زیادی به‌پا کند. این گوشی می‌تواند پرونده‌های چندرسانه‌ای را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، ولی یک ویژگی خارق‌العاده دیگر هم در این پرچمدار تعبیه‌شده است، آن هم قدرت پردازش بالای آن است. در ادامه با تکرا همراه باشید تا با اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835 بیشتر آشنا شویم.

در اوایل امروز در نمایشگاه MWC 2017 گوشی سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم با ویژگی‌های رنگارنگ معرفی شد، گل سر سبد سونی دارای نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 4K و پردازنده اسنپدراگون 835 است که وظیفه پردازش را بر عهده دارد. با اینکه این گوشی اولین گوشی جهان نیست که از نمایشگر با کیفیت 4K استفاده می‌کند (این افتخار مربوط به گوشی ژاپنی دیگر یعنی اکسپریا زد 5 است) ولی اولین گوشی تجاری لقب گرفته است که از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 در درون خود بهره می‌برد.

کمپانی کوالکوم اعلام کرده است که پرچمدار سونی، به‌عنوان اولین گوشی است که با این پردازنده راهی بازار خواهد شد. (زمان عرضه این گوشی ژاپنی زودتر از زمان عرضه گلکسی اس 8 با همین پردازنده در آمریکاست)

سونی اعلام کرده که در اوایل فصل بهار احتمالا اکسپریا ایکس زد پریمیوم عرضه خواهد شد (گلکسی اس 8 نیز در تاریخ 1 اردیبهشت‌ماه به بازار خواهد آمد) با این اوصاف باید کمتر از دو ماه دیگر منتظر عرضه این گوشی باشیم.

این پردازنده در یک فرایند 10 نانومتری طراحی‌شده است که باعث می‌شود تا بتواند بسیار سریع‌تر از پردازنده‌های پیشین ساخته‌ شده توسط کوالکوم عمل کند. تعامل 4 گیگابایت رم و اسنپدراگون 835 در بدنه این گجت، باعث شده تا اکسپریا ایکس زد پریمیوم بتواند از پس بسیاری از پردازش‌های سخت و سنگین سرافراز بیرون بیاید. اگر که حس کنجکاوی شما نسبت به این گوشی بیشتر شده است، پیشنهاد می‌کنیم که نیم‌نگاهی هم به خبر «اکسپریا ایکس زد پریمیوم با کیفیت ۴K معرفی شد» داشته باشید.

.

منبع: Phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر