coinex
راهنمای خرید تکراتو

یک گوشی رده بالای میزو با تراشه اسنپدراگون تا اواخر 2017 راه اندازی می شود

یک گوشی رده بالای میزو با تراشه اسنپدراگون تا اواخر 2017 راه اندازی می شودکمپانی میزو به تازگی از پرچمدار 2017 خود یعنی گوشی های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کرد. راه اندازی مدل های پرو 7 در حقیقت بازتابی است از بازسازی سازمانی جدید میزو که چند ماه قبل کار خود را آغاز کرده بود. در نتیجه ی این بازسازی ها، جک وونگ که سخنگو و مدیرعامل عامل این شرکت است، در سمت خود باقی مانده، اما لی نان که در گذشته، معاون ارشد میزو در بخش فروش و بازاریابی بود، در حال حاضر به سمت مدیریت بخش جدید Blue Charm انتخاب شده و در عین حال، وظایف خود در بخش برندینگ، بازاریابی و فروش را ادامه می دهد. بای یونگسیانگ که در زمان نبود جک وونگ، سمت مدیرعاملی میزو را به عهده داشت، در حال حاضر مدیریت بخش Meizu را به عهده دارد و گزارشات خود را به جک وونگ تحویل می دهد. یانگ یان، معاون ارشد میزو تکنولوژی و مدیر بخش Flyme، به وظایف خود را در بخش سیستم عامل Flyme ادامه می دهد.

بای یونگسیانگ پس از پایان کنفرانس ها، مصاحبه ای را ترتیب داد و تغییرات به وجود آمده را برای رسانه ها تشریح کرد. کمپانی میزو در حال حاضر از سه بخش Meizu Business، Blue Charm Business و Flyme Business تشکیل شده است. مدیر میزو اعلام کرد که تغییرهای سازمانی به وجود آمده در جهت پیشرفت بهره وری شرکت و کمک به برند میزو بوده است؛ این کمپانی قصد دارد تلاش های خود را در جهت تولید گوشی های رده بالا متمرکز کند. گوشی میزو پرو 7، اولین گوشی رده بالای میزو به شمار می رود. گزارش شده که جک وونگ، مدیرعامل این شرکت مستقیما در پروسه ی تحقیق و توسعه و تصمیم گیری های بزرگ این بخش مثل نمایشگر ثانویه نقش داشته است. جک وونگ که همیشه از حضور در نشست های مطبوعاتی خودداری می کند، در این مراسم نیز حضور نداشت؛ اما بای یونگسیانگ اعلام کرد که آقای وونگ در کنفرانس سال آینده برای معرفی یک گوشی موبایل کلاسیک حضور خواهد داشت.

مدیر میزو در رابطه با موضوع فروش اعلام کرد که این کمپانی قصد ندارد چندین گوشی هوشمند را در یک سال راه اندازی کند؛ چرا که این کار مانع از رسین آنها به هدف فروش می شود. با اینحال کمپانی میزو قصد دارد دو محصول جدید را که تحت کنترل بخش Meizu قرار دارند، راه اندازی کند. این کمپانی همچنین در حال تلاش است تا شبکه ی فروش آفلاین خود را نیز در کنار فروش آنلاین آغاز کند.

بای یونگسیانگ همچنین خاطر نشان کرد که بسیاری از کاربران، از محصولات کمپانی میزو به دلیل استفاده از تراشه های مدیاتک در چند سال گذشته، انتقاد می کنند. او از راه اندازی گوشی رده بالای میزو در اواخر سال 2017 خبر داد و اعلام کرد این دستگاه با تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون همراه خواهد بود. گفته می شود گوشی رده بالای میزو این بار با برچسب قیمتی 4000 یوان همراه خواهد بود. بسیاری بر این باورند که میزو باید بازخوردهای قیمت 4080 یوان معادل تقریبی 604 دلاری گوشی میزو پرو 7 را دریافت کند و سپس به قیمت گذاری برای گوشی رده بالای جدید خود بپردازد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر