coinex
راهنمای خرید تکراتو

باتری گلکسی نوت 8 با انتشار یک تصویر جدید در فضای وب رخ نشان داد

باتری گلکسی نوت 8
باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ با انتشار تصویری در فضای مجازی خودنمایی کرد. ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی این باتری تایید می‌شود.

چند روز قبل مشخصات گلکسی نوت 8 قبل از رونمایی این دستگاه به طور کامل آشکار شد و یکی از مشخصات ارائه شده مربوط به باتری آن بود. اکنون تصویری از باتری این دستگاه به بیرون درز کرده که ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی آن را تایید می‌کند.

باتری گلکسی نوت 8 کوچکتر از باتری گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 7 است. هر دو گوشی پرچمدار اس 8 پلاس و گلکسی نوت 7 به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهزاند، اما باتری پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ از باتری گلکسی اس 8 (باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت) و گلکسی نوت FE (باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت) بزرگتر است.

ضخامت گلکسی نوت 8 سامسونگ 8.5 میلی‌متر بوده و با این وجود از گلکسی نوت 7 و گلکسی نوت FE (با ضخامت 7.9 میلی‌متر) ضخیم‌تر است، بنابراین امیدواریم که مشکلات مربوط به باتری گلکسی نوت 7 در این دستگاه دیده نشود.

دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ شامل یک صفحه نمایش بی کران 6.3 اینچی است. فضای ذخیره سازی از یک حافظه رم 6 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی تشکیل شده و بسته به مناطق مختلفی که در آن عرضه شود، به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام و یا اگزینوس 8895 سامسونگ مجهز خواهد بود. دوربین دوگانه عقب، اسکنر اثر انگشت و قلم اس پن از دیگر ویژگی‌های شایعه شده برای این فبلت جدید است.

سامسونگ گلکسی نوت 8 در 23 آگوست (1 شهریور) به طور رسمی رونمایی شده و عرضه آن به بازارهای جهانی در ماه سپتامبر و یا اکتبر آغاز خواهد شد.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر